TFLS-czy można jakoś zrezygnować???

Temat przeniesiony do archwium.
Szukam opinii i porady od osoby, której udało się zrezygnować z TFLS... :( Przydzielono mnie na poziom, który mi zupełnie nie odp.(nigdy nie uczyłam się ang.,zapisano mnie do grupy A2-umiem się przedstawić, jak widać to wystarczy;) ).Nie mam możliwości zmiany poziomu, mimo 2 rozmów z metodykiem(pani stwierdziła, że skoro podczas pierwszej rozm. przydzieliła mnie na poziom A2 to mam tam chodzić i już.Jeżeli teraz zmieniła by mi poziom na A1 świadczyło by to o jej niekompetencji, więc tego nie zrobi-to prawie cytat...).Cóż. W związku z tym zawiesiłam kurs, ale chcę zmienić szkołę, DEFINITYWNIE!!!!!!!Zapłaciłam tylko 1 ratę, byłam na 1 zajęciach i teraz standard:mogę się u nich więcej nie pokazywać, ale mam zapłacić pozozstłe 600zł.
Jeżeli komuś udało się wyplątać z takiej chorej sytuacji to proszę o jakąś inf.
Strzeżcie się tej szkoły....
Nie poradzę Ci konkretnie jeśli chodzi o szkołę, ale: A2 to jest poziom +/- preintermediate (zakładając, że mówimy o CEFR), czyli poziom, na który powinno się trafić dopiero po co najmniej 120 godzinach nauki. Jeżeli nigdy nie uczyłaś się języka, nie powinnaś na ten poziom trafić i kropka.
Normalna szkoła, której zależy na poziomie nauczania, załatwiłaby to w pięć minut - oczywiście, proszę bardzo, przepraszamy za kłopot. Ale jeśli metodyk woli chronić własny tyłek, to trzeba przejść na oficjalną drogę, czyli: wszystko na piśmie. Najpierw podanie do dyrekcji o przeniesienie na niższy poziom (pozytywnie zaopiniowane przez lektora - to jest ważne, bo lektor najlepiej wie jak sobie radzisz); jeśli szkoła odmówi, wypowiadasz umowę i żądasz zwrotu kosztów, bo to oni spartolili sprawę, a nie ty. A jeśli szkoła nie idzie Ci na rękę, to idziesz pogadać z rzecznikiem praw konsumenta, informując przy okazji innych klientów, że z tymi ludzmi nie warto robić interesów.
[wpis usunięty]
witam serdecznie,

mam podobny problem z ta szkołą. chetnie nawiaze kontakt z innymi uczniami wpuszczonymi w maliny przez tfls.
moj nr [gg] . czekam na kontakt!
mysa, napisz proszę czy udało Ci się w końcu rozwiązać z nimi umowę, ew. jak rozwinęła się sprawa...

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia