stoke on trent

Temat przeniesiony do archwium.
witam. sa moze ludzie ze staffordshire, jestem juz prawie 2 lata i nie znam tu za duzo polakow. moze ktos z tej okolicy potrzebuje pomocy ? sluze uprzejmie lub jesli ktos sie tu wybiera- dajcie znak. pozdrawiam rodakow
hej michale .wprawdzie nie jestem w staffordshire ale mam zamiar wyjechac; czy w tym miescie sa szanse na znalezienie pracy-na poczatek standard;barmanka kelnerka;
pytam bo duzo osob pisze ze sa problemy z praca bo bardzo duzo nas-Polakow
moja znajomosc jez.-dobra;
a ty gdzie pracujesz?
ja jestem tutaj kierowca , wiec praca ciezka ale dobrze platna. polakow jest duzo ale praca w paru miejscach wciaz jest. ja nie zmieniam miasta bo jest tu naprawde spoko to takie polski gdansk-gdynia-sopot bo wchodzi w to miasto kilka mniejszych. jak sie zdecydujesz daj znac co do szczegolow
moj adres [email]
Witaj.
Potrzebuje pilnie polskiego fizjoterapeuty. Mieszkam w Stoke on Trent a dokladnie w Newcastle. Czy znasz moze kogos kto zajmuje sie fizjoterapia? Za kazdy kontakt bede wdzieczna.

pozdrawiam
Dorota
oj przykro mi ale niestety dodzia nie moge ci pomoc.nie znam nikogo z takimi umiejtnosciami ale jak tylko cos sie dowiem to dam znac.

a skoro juz cos pisze to jak ktos ma namiary na jakas prace w s toke on trent to bede bardzo wdzieczna...
siedze juz w domu piaty tydzien i fiola idzie dostac jestem w anglii od 1czerwca i lipa z praca.zapisana jestem w wielu agencjach.i naprawde dbam o to zeby o mnie pamietali i lipa.mimo tego ze gadam po angielsku to lipa.lamie ten angielski i wogole gubie sie gramatycznie ale dogadam sie i rozumiem.wiec wspolczuc tym ktorzy naprawde nic nie powiedza po ang.

jak narazie jestem zawiedziona tym miastem ale to tylko dlatego ze jestem dziweczyna...moze jako gosc bylo by latwiej.

no nic narazie bawie sie w kure domowa i licze jak na zbawienie na tel z praca.

jak cos bedziecie wiedziec to chetnie podejme prace.