Bardzo proszę o przetłumaczenie speecha o Cobainie

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Kurt Cobain urodził się 20 lutego w 1967 roku w Aberdeen. Był wokalistą, gitarzystką, kompozytorem i autorem tekstów piosenek w rockowej grupie o nazwie Nirvana. Nie jestem wielką fanką muzyki, jaką tworzył, dlatego nie będę o niej mówić zbyt wiele, jednak chciałabym opowiedzieć trochę o jego osobowości i życiu, ponieważ myślę, że był naprawdę interesującym człowiekiem.