Przetłumaczenie zdań - prośba

Temat przeniesiony do archwium.
Prośba o przetłumaczenie zdań, gdzie w nawiasie są czasy, w których powinny być skonstruowane.

1. Zacząłem chodzić do Liceum Ekonomicznego w 1999 roku. (Past Simple)

2. Maturę zdałem w 2004 roku. (Past Simple)

3. Przed rozpoczęciem studiów magisterskich ukończyłem studia licencjackie na kierunku logistyka. (Past Simple)

4. W trakcie studiów licencjackich udało mi się zaliczyć wszystkie przedmioty. (Past Simple)

5. Dyplom licencjata odebrałem 2 lata temu. (Past Simple)

6. Na zajęcia dojeżdżałem autobusem lub samochodem. (Past Simple)

7. Obecnie studiuję na uczelni wyższej przy ulicy Łuckiej w Warszawie. (Present Continuous)

8. Po zajęciach wrócę do domu, aby uczyć się przez 3 dni do egzaminu. (Future Continuous)

9. Pracę magisterską pisałem przez ostatni rok. (Past Continuous)

10. Kiedy ukończę studia magisterskie, zacznę uczyć się języka angielskiego. (I conditional, Future Simple)

11. Gdybym miał wystarczająco dużo czasu i chęci, zrobiłbym doktorat. (II conditional)

12. Pracuję w Warszawie od 10 lat. (Present Perfect)

13. Obecnie zajmuję się rozliczeniami w firmie kurierskiej. (Present Simple)

14. Odpowiadam w firmie za prawidłowo obliczony zysk i koszty. (Present Simple)

15. Jak znajdę dobrą pracę, skupię się na realizacji własnych marzeń. (I conditional, Future Simple)
przetlumacz samodzielnie, moze ktos sprawdzi
Już. Trochę się wspomagałem google translate, trochę własnymi notatkami.

1. Zacząłem chodzić do Liceum Ekonomicznego w 1999 roku. (Past Simple)
I started my education at the Secondary School of Economics in 1999. (Past Simple)
2. Maturę zdałem w 2004 roku. (Past Simple)
I passed my secondary school certificate in 2004. (Past Simple)
3. Przed rozpoczęciem studiów magisterskich ukończyłem studia licencjackie na kierunku logistyka. (Past Simple)
Before started my MA, I graduated BA in Business Logistic. (Past Simple)