wrażenia po CPE June 2009

Temat przeniesiony do archwium.
61-73 z 73
| następna
hmmm tam było jak ci krytycy okreslaja radio drama - i ja mam tam jakis zwrot - play without stage albo cos w tym stylu (4 słowka)
Blacked-out coś tam jeżeli dobrze pamiętam.
dokładnie cos z tym blacked-out stage performance (lub cos w tym stylu)
Wracając do readingu...

tekst 1:
pytanie 1: nie pamiętam
pytanie 2: jaki jest stosunek tego człowieka do Triestu. Moja odpowiedź: affinity

tekst 2:
pytanie 1: też coś a propos odczuć bohatera względem sadu. Moja odpowiedź: ambivalent. I to tak raczje zdecydowanie, bo mowy tam nie było o nostalgii. Tylko koleś ciągle zadawał sobie pytania i to takie absoultnie podstawowe, bo nawet nie wiedział, czy jst obojętny czy nie, czegoś tam jescze nie wiedział. I to jednoznacznie wskazuje na ambivalent...

pytanie2: pytanie jak zmieniły się domy. Moja odpowiedź: lost individuality. Ale tak chyba wszyscy zaznaczyli, bo to było całkiem proste ;-)

tekst 3:
pytanie 1: cośtam, po co autor pisze nam o swoich wspomnieniach. Moja odpowiedź: to illustrate how deceptive they are czy jakoś tak.
pytanie 2: co znaczy ostatnie zdanie teksut "so much for my memories". Zaznaczyłem indifference

tekst 4:
pytanie 1: po co ten opis domu? Odpowiedzi nie pamiętam
pytanie 2: po co porównanie do ajkigoś tam pisarza? Moja odpowiedź: żeby poszerzyć koncpecję autorki czy jakoś tak...

W wypełnianiu paragrafów zostało mi wolne A.

ufff :p
hmm co do tekstu pierwszego juz nie pamietam co zakresliłem - w jedynce cos o tym chyba ze jest malo znane

Ad 2 - ambiwalentny mi nie pasowało poniewaz on byl poruszony i za bardzo mu sie to nie podobało ze miał wspomnienia (ze to miejsce budziło w nim wspomnienia) i porównywał przeszłosc do tego co sie z nim stało obecnie. moge sie mylic... one can never be sure ...

Ad. 3 to pierwsze pytanie tez tak mam, drugie hmmm so much for my memeories - raczej nie wyraza to obojetnosci bo budzi w niej jakies emocje albo odczucia - zazwyczaj negatywne...

Ad 4. tez nie pamietam :P
Nie byłem pewny w Readingu w pierwszym tekście co sugeruje o Trieście, ale dałem że ma mało wyróźniających się cech. Co do tego sadu, to to że ma ambiwalentne uczucia jest chyba ok, bo pisał, że nie jest pewien co ma czuć. W tym so much for my memories dałem resignation - to było IMO takie jakby podsumowanie tego całego tekstu.

Jeszcze jedno - wiecie jak są oceniane wypracowania na writingu jeśli chodzi o format? Szczerze mówiąc do egzaminu podchodziłem bez przygotowania i co prawda styl do article i proposal dobrałem zdaje się dobrze i prace są ogólnie ok, ale w ani jednej z nich nie dałem headlines/subheadlines(a potem zobaczyłem, że raczej się daje). Sprawdziłem co prawda na stronce Cambridge ESOL i tam napisali, że tytuły/nagłówki można wstawić, ale w ich modelowych wypracowaniach takowych nie było. Ktoś jest zorientowany ile punktów mogą mi obciąć?
Aha, i jeszcze jedno. Jak są oceniane transformacje na UoE? Zerojedynkowo(czyli 2 pkt albo nic) czy przyznają jakieś połówki?
transformacje - 0/1/2
Za co można dostać w takim razie 1 pkt?
Nie widziales/as kluczy odpowiedzi do past papers? zwykle za poprawnie zrobiona pierwsza czesc zdania 1 punkt, za druga drugi.
indifferent znaczy to samo co dont care. Being indifferent means dont care abt smth
Powiem wam szczerze ze nie lubie po egzaminach pytac innych jak im poszlo i zazwyczaj nie szukam odpowiedzi z tego prostego faktu ze gdy okazuje sie ze mam cos zle zamartwiam sie niesamowicie ze tragicznie mi poszlo. Wole nie uprzedzac faktow i przez ten miesiac z kawalkiem postaram sie odprezyc bo wystarczajaco stresu bylo przed egzaminami. Co bedzie to bedzie. Nie przejmujcie sie i wy zbytnio bo czasami jedna lub dwie rzeczy zle nie oznaczaja ze caly egzamin stracony.
ja zawsze pytam ludzi jak im poszło. Mnie nie rusza fakt ze ktos miał inaczej niz ja, nic to nie zmieni. Jesli ja zrobiłem bład to trudno, a moze ja mam to dobrze?? nie stresowałem sie przed egzaminem tak samo nie stresuje sie po nim... tak juz moja natura ... :)
Temat przeniesiony do archwium.
61-73 z 73
| następna