Za 4 lata IELTS min. 7.0. Obecnie ang podstawowy +, jak się nauczyć angielskiego w 4 lata?

Temat przeniesiony do archwium.
Witam.
Mam 28 lat, za 4 lata planuję wyjechać do Australii. Będę się starać o wizę pracowniczą .
Żeby mieć szansę starać się o ten rodzaj wizy, potrzebuję zdać egzamin z języka angielskiego na poziomie 7.0 (z wszystkich części)
Obecnie mój język to taki podstawowy z plusem.
Pierwsze to chciałbym zapytać czy jest szansa się nauczyć się z podstawowego ang na poziom IELTS 7.0 w cztery lata?
Dużo znajomych twierdzi, że to za mało czasu zważywszy, że pracuję, studiuję i mam jeszcze inne obowiązki.
Jaki system nauki według Państwa będzie najlepszy?
Nauka samemu w domu?
Mam zakupione programy Angielski w pigułce, czy Profesor Henry 6.0.
Posiadam następujące książki językowe:
- New Discoveries Steve Elsworth + ćwiczenia
- New English File Elementary Oxford Oxenden Latham-Koening +ćwiczenia
- Enterprise Beginer Wordbook Virginia Evans -Jenny Dooley
- Enterprise 2 Elementary Coursebook Virginia Evans -Jenny Dooley
- Enterprise 3 Pre-Intermediate Coursebook Virginia Evans -Jenny Dooley
- Repetytorium Maturalne Longman 2015

Bardzo proszę o wskazówki i dobre rady jak się nauczyć dobrze angielskiego.
Pozdrawiam
User1122 ależ oczywiście! Jedyne co może Ci przeszkodzić to pesymistyczne nastawienie. Polecam osłuchanie się z językiem poprzez słuchanie muzyki i oglądanie filmów bez lektora (najlepiej z napisami angielskimi) po pewnym czasie zaczniesz język 'czuć'. Otaczaj się językiem, w każdej wolnej chwili, chcesz to zrobić dla siebie, to nie jest kara, oczywiście zadanka zadankami ale nauka nie musi być żmudną pracą, wręcz przeciwnie, więcej nauczysz się bawiąc. Czy cztery lata wystarczą? Jesteśmy super sprytni i mądrzy, małemu człowiekowi nauka języka od 'gugugu' zajmuje około 2 lata, a ile ma przy tym frajdy! Powodzenia!