nie zdałam fce a moj chłopak....

Temat przeniesiony do archwium.
jestem studentką germanistyki ale od dawna ucze się też angielskiego. w grudniu zeszłego roku nie zdałam fce...-dostałam d ale to nie ważne. wazne jest to ze od 3 lat jestem juz z moim chłopakiem........który jest nauczycielem angielskiego :)). uczy w szkole i daje mase korek(a drogi jest!)....ale mi nie zaoferował zadnej pomocy w przygotowaniu do fce-kompletnie nic a jak cos sie go pytałam to fakt cos tam tłumaczył ale czułam ze to tak mowi na odwal sie..... czy jego uczniowie są ważniejsi ode mnie bo daja mu zarobic??a ze ja mu nie płace tomi nie pomoże? no coz w grudniu znowu zdaje.... a co wy myslicie o moim \'fantastycznym\' chłopaku???
Może jest po prostu kiepski z anglika? Albo jest nauczycielem?
>Może jest po prostu kiepski z anglika? Albo jest nauczycielem?KIEPSKI TO ON NIE JEST SKOŃCZYŁ FILOLOGIE ANG W POZNANIU- I JESZCZE PRZED STUDIAMIMIAŁ ZDANY CPE, POZATYM ZŁY TO NIE MOZE BYC BO GARNĄ DO NIEGO LUDZIE ZE SZCZECINA GDZIE MIESZKAMY. TO I TAK NIE ZMIENIAFATKU ZE JESTMI PRZYKRO WIEM ZE TO JEGO PRACA I MA Z TEGO KASE - A TERAZ GÓWNIE TO SIE LICZY:((-ALE GDYBY ON CHCIAŁ NAUCZYC SIE NIEMIECKIEGO I ZDAC JAKIKOLWIEK CERTYFIKAT TO JA BYM MU POMOGŁA.....A MOZE TYLKO ZE NMIE TAKA SAMARYTANKA????
Może nie chce żebys robiła mu konkurencję:-)
całkiem dobry argument:)) moze faktycznie:)) .....a ty jak bys sie zachowal na jego miejscu? co bys zrobił? moze ja jestem za wymagajaca?
hej, porozmawiaj z nim na ten temat, nie podoba mi sie takie podejscie chlopaka, zapytaj czy sie lepiej przylozy do korkow za pieniadze i ile sobie zyczy od ciebie.
Wiesz, a moze on juz zupelnie nie ma czasu i glowy do dodatkowych zajec, skoro pracuje i daje korki. Moze ma dosc?