Studia niestacjonarne, jaki kierunek wybrać?

Temat przeniesiony do archwium.
Witam Wszystkich forumowiczów.

Piszę aby się poradzić, ponieważ mam mały dylemat.
Mam 27 lat, jestem po szkole zawodowej w zawodzie kucharz oraz obecnie ukończyłem szkołę średnią. Obecnie pracuję w trybie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku.
Zastanawiam się nad kontynuacją nauki. Myślę, że maturę udało mi się zdać i zastanawiam się nad studiami.
Nie wiem zupełnie jaki kierunek wybrać. Ogólnie pod uwagę biorę studia niestacjonarne (zaoczne) I stopnia inżynierskie. Z kierunków które w jakimś stopniu mi by odpowiadały (tak przynajmniej mi się zdaje) to:
1. Transport - Technika samochodowa
2. Informatyka - Grafika komputerowa
Pierwszy kierunek wybrałbym ponieważ lubię pomajstrować przy aucie, nie boję się ubrudzić w smarze itp. Budowa i zagadnienia związane z samochodami łatwo wpadają mi do głowy i myślę, że bym się odnalazł w tym temacie.

Co do drugiego wstępnie wybranego kierunku zastanawiam się nad informatyką, a dokładniej grafiką komputerową.
Nie wiem czy bym się odnalazł w tym temacie i na ile by ukończenie takiej szkoły dało mi perspektywy. Z komputem, jego obsługą, konfiguracją sicie, sprzętu hardware, software, a także obsługą darmowych programów do edycji zdjęć jakoś sobie radzę. W wolnych chwilach zajmuje się fotografią.

Myślałem tez nad innymi kierunkami jak np. Logistyka, magazynowanie itp. (mam doświadczenie zawodowe w pracy na magazynach) ale jakoś tak średnio mnie kręci ten temat choć wiem jak mniej więcej jak wszystko działa i na jakich zasadach, znane są tez mi główne zagadnienia magazynowe, proces gospodarki magazynowej itd.

Przy innych kierunkach to jakoś nic mi nie podchodzi ale może ktoś z Państwa mógłby coś doradzić, zasugerować?

Ogólnie wybierając studia, mam też na uwadze ewentualne wykorzystanie zdobytej wiedzy w znalezieniu pracy za granicą, raczej w krajach anglojęzycznych. Obecnie pracuję też nad nauka i doskonaleniem tego języka.