Szkolenia językowe dla firm!!!!

Temat przeniesiony do archwium.
Witam! Dostałam dzisiaj e-maila z jakby propozycja pracy w Advantage -szkolenia językowe dla firm.Czy pracował ktos tam?moze powie mi cos wiecej na temat tej firmy jej postepowania i w ogole?Ja do dzisiaj nie wiedziałam nawet ze istnieje taka firma.Jestem studentka II r w NKJO ,a w wymaganiach napisano poziom języka B2.Ja w sumie nie wiem jaki poziom reprezentuje,w szkole dobre oceny ale nie wiem czy dałabym sobie rade?niby przygotowywana jestem do egzaminu licencjackiego i uzenia pozniej w szkole ale sama nie wiem...co myslicie o tym wszystkim?
A to link do tej firmy;
http://www.advantage.edu.pl/przewaga-lektorow/najlepszy-lektor-czyli-j
aki
Sądząc po wymaganiach i chęci zatrudniania studentów, firma pewnie niewiele wie o szkoleniach językowych. Do takiej roboty powinno się zatrudniać specjalistów - z dyplomem i z doświadczeniem w nauczaniu dorosłych, nie mówiąc już o tym, że z doskonałą znajomością języka (B2 to raptem FCE).

Inna sprawa: studentka NKJO, która nie wie na jakim jest poziomie i nie wie jak to sprawdzić - szok:/
ja mam bardzo dobre doswiadczenia z ta firma. a ten poziom B2 to bym rozumiala, ze nie od lektora takiego poziomu wymagaja, a raczej jest to poziom na jakim by mialy byc zajecia
a co do tego, ze na NKJO ma sie watpliwosci co do swojego poziomu, to coz. faktycznie warto by co nie co wiedziec o sposobach okreslania poziomu jezyka, ktorego ma sie uczyc.
Bardzo możliwe, że to całkiem przyzwoita firma - ale nad treścią ogłoszeń jeszcze muszą popracować:)
Szok... łatwo osadzic. Myslałam ze takie własnie fora słuza pomocy a nie osadzeniu kogos za to ze nei wierzy we włąsne siły lub ma watpliwosci.Nic tylko pozazdroscic takiej pewnosci siebie jaka pani ma.