Matura rozszerzona literatura?

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,
Aktualnie jestem w 2 klasie technikum powoli chciałbym się przygotować do rozszerzonej z Angielskiego .

Proszę o polecenie literatury pod maturę rozszerzoną z Angielskiego.

/Jeżeli zły dział to przepraszam i proszę o przeniesienie do odpowiedniego

Pozdrawiam
Nikt nie jest wstanie mi pomóc ? :(
Pewnie, że jest ;).

Więc tak. Do części leksykalno-gramatycznej kup sobie "Matura Companion.Struktury leksykalno-gramatyczne" wyd. Express Publishing. Do tego możesz kupić sobie repetytorium "ogólne" tego samego wydawnictwa, poziom rozszerzony (sample http://www.egis.com.pl/upload/File/flip/RM_Extended/index.html ) lub Longmana (na stronie wydawnictwa masz też sample).

Pozdrawiam!
polecam zajrzeć do tematu wyżej zatytułowany "Matura-mały mętlik w głowie" jako, że tam padło już sporo tytułów ;)

a ze swojej strony namawiam na "Język Angielski ćwiczenia i teksty gramatyczno - leksykalne (dla studentów, maturzystów, kandydatów na studia, średniozaawansowanych i nie tylko)" autor: Maciej Matasek, wydawnictwo Handybooks . Pomaga przygotować się do wszystkich zadań na maturze oprócz słuchania. Ma po 2[tel]przykładów. Z tym, że jest to czysto ćwiczeniowa pozycja. Po teorię mogę Cię odesłać do Janusza Siudy. Ma świetne publikacje, gramatyka czysto wytłumaczona i również posiada bogatą bazę ćwiczeń.
Jeśli chodzi o słuchania, to z chomika możesz ściągnąć nagrania z matur majowych jak i próbnych z ostatnich lat wraz z arkuszami. polecam! no i oczywiście oglądaj jak najwięcej w oryginałach bez napisów bądź z napisami angielskimi.
Pisz wypracowania raz w tygodniu minimum i wyrobisz sobie styl no i opinię na pewne tematy (co zapunktuje przy rozprawce). Warto np poprosić nauczycielkę od angielskiego, o sprawdzenie tych prac. Może nie wszystkie, ale wątpię, żeby tutaj ktoś co tydzień sprawdzał Twoją pracę. A może masz znajomego na anglistyce?