Przejście całkowicie na lekcje online

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,
Od razu wspomnę, że nie jestem nauczycielką po filologii angielskiej, bo skończyłam inne studia, ale angielski i pomoc w lekcjach zawsze szły mi dobrze, więc jakoś tak wyszło, że nabrałam doświadczenia w tym ostatnim. Po drodze zrobiłam certyfikat i doświadczenie w szkołach językowych. Zawsze udzielałam lekcji głównie 'face to face' nawet w pandemii, pojedyncze osoby korzystały z lekcji online i też były zadowolone. Ogólnie są osoby chętne na naukę (mam na myśli te które uczyłam już- są to głównie dzieci i młodzież ale zdarzają się i starsze). Muszę też dodać, że nie prowadzę firmy, gdyż po prostu nie byłam przekonana, czy chcę się zająć tym tak na 100%. Obecnie jestem zatrudniona w szkole, gdzie dojeżdżam do uczniów, ale mam wakacje.