nauczanie angielskiego- BARDZO proszę o pomoc..

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 34
poprzednia |
Wszystkich życzliwych bardzo proszę o radę.
Otóż w ciągu najbliższego roku szkolnego będę musiała przygotować do zdania matury z angielskiego na poziomie podstawowym osobę, która zna ten język na poziomie "Hello, how are you?" czy też "What's your name?". Dla mnie jest to kwestia ambicji i w sprawę tą mam zamiar włożyć naprawdę bardzo wiele własnego wysiłku, a także od tej drugiej osoby będę oczekiwała wiele samozaparcia i pracy. Ja sama zdałam w tym roku nową maturę z angielskiego na p.98, r.88, więc myślę że dam sobie radę, tym bardziej, że dostałam się na studia językowe. Jednak nie mam doświadczenia w nauczaniu angielskiego, tym bardziej, jeśli chodzi o naukę w tak krótkim terminie.
I teraz pytania: czy mam się skupić na intensywnym przerabianiu z moim przyszłym uczniem jakichś określonych podręczników od a do zet? Czciałabym, aby jakiś doświadczony i kompetentny nauczyciel doradził mi, jakie serie podręczników dla rozpoczynającej naukę angielskiego młodzieży ze szkoły średniej są dobre. Czy warto kupować ksiązki nauczyciela? Czy może ktoś ma jakieś inne propozycje? Jestem otwarta na wszelkie uwagi.
Planuję poświęcic na nauczanie po 1,5 h trzy razy w tygodniu. Nie oczekuję od mojego ucznia, że po roku nauki angielskiego zda ten język na 100%, lecz chodzi mi o to,aby w ogolezdał pozytywnie. Teraz jest to tylko kwestia organizacji 9 następnych miesięcy.
Naprawdę, bardzo proszę o pomoc i radę.
Jeśli nie wiesz jak sie do tego zabrać to radzę jednak kupić książkę dla nauczyciela danego podręcznika( są tam pewne wskazówki). Pamiętaj o pwtórkach przerobionego materiału. Możesz też sięgnąć po książkę na, której ja bazowałam na metodyce H. Komorowskiej O nauczaniu języków obcych ( Nie pamiętam dokładnie tytułu) Pozdrawiam i życzę powodzenia z pierwszym uczniem
a do jakiego poziomu ksiazek bedziecie korzystac?? znaczy on..