Polecane książki do wszystkich rodzajów egzaminów

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 65
poprzednia |
Jestem dyplomowaną nauczycielką z dość długim stażem. Jeśli chcecie abym pomogła wam wybrać jakieś książki które pomogą wam w nauce do matury, egzaminów wszystkich typów - napiszcie do mnie tu i teraz. Pozdrawiam. Mathaz :-)
no wiec z jakich ksiazwek najlepiej uczyc sie do KJS?
a z jakich do CAE?
a CPE??
;)
Do CAE najlepiej się uczyć z następujących książek:

Focus on Advanced English CAE
Advanced Writing with English in Use
do CPE

CPE Practice Tests
CPE Use Of English
a Grammar and Vocabulary for Cambridge Advanced and Proficiency Longmana?

i czy Vince\'a Advanced Language Practice to za niski poziom?
mysle ze ksiazki ktore podalam sa lepsze te ktore tytuly ty podalas nie sa az tak ok
a jakies uzasadnienie? bo w koncu mnostwo kasy trzeba na to wydac...
Hmmm... nie wiem, czy można tak radykalnie określać, że jedne książki są lepsze, inne-gorsze. Naprawdę, znam wielu aktywnych anglistów, i zazwyczaj każdy z nich ma jakiś swój typ jeśli chodzi i podręcznik, testy, dodatkowe książeczki na różne exam tasks...

A co do Vince\'a - zazwyczaj każdy chwali tę pozycję, zwłaszcza jeśli chodzi o poziom Advanced... tak więc nie wiem, czy można zgodzić się z Twoją ostatnią opinią; tym bardziej, że czegoś innego oczekuje się od takiej kompleksowej książeczki, która zawiera jakby w pigułce materiał gramatyczny i rozwija leksykalny, jak również zawiera ćwiczenia - a czego innego oczekuje się od testów, a jeszcze czego innego od podręcznika...
Uwierz mi ze mozna
A do FCE ????
Focus on First Certificate
Think First Certificate
to sąksiązki do FCE
>Think First Certificate
>to sąksiązki do FCE

to jest książka do fce. I na dodatek strasznie nudna.
A do FCE i do CAE, ale do samodzielnej nauki?
Nie zwykłam wierzyć w coś, na co brakuje konkretnych argumentów...
Dp samodzielnej nauki do FCE polecam:
\"Only me to I FCE\" Jamesa Browna
A do CAE:
\" CAE like CIA\"
Dzięki