Ja i mój marny angielski

Temat przeniesiony do archwium.
Witam. Jestem obecnie uczniem 1 klasy LO i mój angielski jest kiepski. Dokładniej słownictwo jeszcze na jakimś poziomie powyżej przeciętnym, ale czasu nie umiem ani jednego. Dopiero teraz zdaję sobie z tego sprawę że jestem skończonym idiotą. Teraz mam ostrego nauczyciela i boje się że będzie mi grozić 1 na półrocze(dodam że nigdy nie miałem 3 na półrocze, co dopiero zagrożenia). A więc chciałbym się was spytać co byście mi polecali? Podjąć naukę w jakieś organizacji(deutsch, Profi-lingua) czy korepetycje osobiście?
Jeśli chodzi o organizacje to tam semestr rusza od października, a ja do tego czasu mógłbym już coś zrobić... skąd polecacie uczyć się języków? Jeszcze pół biedy się ich nauczyć tylko żebym wiedział kiedy je wykorzystać :(. Jestem załamany :/.
A więc gdzie podjąć naukę?

Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi.
ja proponuje ci poczytać sobie o czasach, napaczatku tych podstwowych typu present simpple czy presen continuous, z zasadami kiedy ich sie uzywa. tez mialam kiedys taki problem jak ty, i jak postanowilam sie nauczyc jakie czasu kiedy sie uzywa poczułam duzy progres, to pomaga . no i oczywiscie jestem za kursami jesli bedziesz dawac z siebie wszystko i uczyc sie nNA BIERZACO, to sukces murowany ;-) powodznia :-)
ja ci powiem tak, ogarnij present simple, present, continous past simple, continous i future simple
całą resztę możesz "olać" bo znając te czasy NAPEWNO dogadasz się w miarę logicznie. reszta czasów po prostu wynika z tych powyżej
IMO jeszcze trochę za wcześnie, żebyś panikował. Pierwsza klasa, dopiero tydzień nauki za tobą - za miesiąc nauczyciel może poluzować i okaże się, że niepotrzebnie się stresujesz. Póki co, zorganizuj sobie jakąś fajną książkę do gramatyki (na forum znajdziesz sporo polecanych tytułów) i zacznij powtarzać to, co już kiedyś przerabiałeś i co teraz powinieneś znać.