Jak wam poszlo? Olimpiada 7listopada

Temat przeniesiony do archwium.
61-90 z 143
Byłam na olimpiadzie, ponieważ jako dziecku native speakera(tak, tatuś jest Anglikiem) szkoła wręcz mi to nakazuje.
Jedno wam powiem- uczeń angielskiego liceum miałby w tym teście masę błędów, bo to nie jest test znajomości języka, tylko test znajmości testu. Sama chodziłam to angielskiej szkoły przez jakiś czas, zapewniam, że orłów, którzy zrobiliby ten test bezbłędnie, znalazłoby się może 3(no dobra, 10 w 8 King's :P).
Marzy mi się jakiś mały bojkot... Albo morderstwo pana K...
[ta olimpiada potrzebna jest mi jak dziura w moście, język znam i tak, ale chodzę na nią po to, żeby zaskoczyć potem w dom tatusia :D]
myœlę, że jeœli już to "egoTistic" :>
joł Stachu, też dałem "quicksilver" jako rtęć, "The New Oxford..." mówi, że dobrze :]
> ...żeby zaskoczyć potem w dom tatusia :D]

nie może być! a mamusi nie chcesz zaskakiwać?
Raczej nie czuję takiej potrzeby.
u Was było u 9:00?? u nas o 8:00, więc to przecież zupełnie bez sensu... nie do końca sprawiedliwe chyba, jak ktoœ ma kolegów w innym mieœcie (?)
u mnie tez nie bylo olimpiady bo ludzie sa ograniczeni... dyrektorzy nic nie wiedza. dzis przyszedlem o 8:00 spycjalnei do szkoly sie dowiedziec czy w koncu to jest czy nie. Zagadalem z dyrektorka, ona sie zdzwila - jaka olimpiada skoro testy nie przysly? poszla do sekretarki , kazala zadzwonic do siasiedniej szkoly sie dowiediec czy oni maja testy i dowiedziawszy sie ze maja, w siadla szybko w samochod o 8:30 i pojechala po arkusz dla mnie :DD. wziela jednak wiecej , na korytarzu o 8:50 zaczal sie chaos zaczela sie wydzierac olimpiada w sali 300 blalbla ale i tak malo kto mogl przyjsc skoro bylo 8:50 juz a wczesniej nikt nie zostal poinformowany. generalnie gdyby nie ja - to olimpiady by nie bylo. szkola załość bo ma wszystko w sumie ale i tak mnie ta akcja rozmieszyla. ;]
co do zdania z ojcem, ale trzeba pouczyć się trochę "Krzyżanowskiego", a nie "angielskiego". Osobiœcie polecam "100 testów z angielskiego" jego autorstwa, tam tak właœnie tłumaczy tego typu zdania

to okrutne, co mówię, ale taka prawda ;D
Raczej nie potocznie, gdyż Longman podaje przy wpisie "old use". Ale w New Oxford jest normalnie wyjaœnione, że to rtęć, bez żadnych dodatkowych komentarzy. Bo to jest rtęć, i niech mi tu nie uznajš tego :D :D
Jak oceniacie olimpiade względem poprzednich olimpiad?
O ile w pierwszej klasie wydawałš mi się strasznie trudna, a w drugiej klasie nie wiedziałem co o niej myœleć (chociaż potem okazało się, że dostałem się dalej ;) to w tym roku wydała mi się w większoœci banalna. Dlatego też to pewnie w dużej mierze kwestia oswojenia się z formatem, ale po częœci też dojrzałoœci językowej (nie żebym się chwalił ;D)
Ale spróbujcie dać subiektywną ocenę trudności tegorocznej olimpiady względem zeszłorocznej.
Drogi poprzedniku, uważam, że słówka były łatiwejszeniż w zeszłym roku, ale może po prostu więcej umiem. Z kluczem wyszło mi 21 błędów.Jeśli anglistka uzna mi synonim w pierwszych zdanaiach- może się uda!
tzn obiektywną, hehe:)
subiektywna ocena:

Test A, B, C - łatwy (łatwiejszy niż rok temu)
Test D - trudny, ale również łatwiejszy
H - skala trudności podobna
E F G - moim zdaniem trudniejsze zagadnienia gramatyczne, albo po prostu klucz za malo uwzglednia, z jednego ze zdan smial sie nawet nasz native speaker :)
Klucz jest na stronie www.siulka.blog.pl - umieściłam go tam bo nie dajecie mi spać :P.
Podliczyłem więc punkty z pamięci i wychodzi na to, ze będę miał 32-35 pkt. Czyli może nie starczyć :/ Ale to i tak postęp, w zeszłym roku miałem 18 :] W każdym razie albo olimpiada była łatwiejsza, albo mi słówka podpasowały.
Liczyliscie sobie pkt? mi wychodzi według tego klucza zamieszczonego na tym blogu 35-41. Z górną granicą zapewne wchodzę. nie wiecie jak jest z dolną? słyszalem ze 37 trzeba bylo miec w ostatnich latach zeby przejsc. Moze teraz bedzie od 35?
W zeszłym roku było 35 pkt., a jeszcze wcześniej jakieś 37-39 (?), ale wszystkie olimpiady przed tą i zeszłoroczną odbywały się, o ile wiem, w grudniu, co też ma wpływ na próg.
Jaki ?
https://www.ang.pl/Ile_punktow_9982.html
hm a ile jest wszystkich mozliwych pnkt do zzdobycia? czy jak sie ma 1 mistejk w zdaniu do juz wszystko jest zle?
a jak mysicie --zarozumiały = self- concerned- przejdzie?

:>:>:>:>:>:>
a czy jest gdzieś na stronie umieszczona ta olimpiada??? bo klucz już mam a olimpiadę chciałabym jeszcze raz na oczy zobaczyc....
ja mam pytanie do znawcow jeszcze:

Father MADE HIMSELF PAINT -> mozecie byc? :D bo to make sb do smth -> oznacza kazac komus cos zrobic...

jak napisalem BUTTON zamiast SWITCH ale mam dobrze reszte czyyli WHERE the button WAS ... itd to mi uznaja czy nie bardzo? :d

a i mam nadzieje ze 4th i 5th zamiast FOURTH i FIFTH nie robi takiej roznicy??

HAS WORKED in the company zamiast HAS BEEN with the company tez powinni uznac?;]

pytam bo nie bylem jeszcze na zadej olimpiadzie wczesniej i nie wiem jak oceniaja tego typu bledy... specjalistow prosze o odp
...to zależy od nauczyciela, moi robią tak, że jeśli masz powyżej tych 30 pkt., to Ci nie zaliczają takich rzeczy, najwyżej piszą pytajnik. Praca zostanie i tak jeszcze raz oceniona i się zobaczy. A jeśli mało Ci brakuje do progu, to nawet mogą zaliczyć.
39 pts starczy zeby przejsc dalej ? bo teoretycznie tak ale w tym roku ta olimpiada byla chyba troche latwiejzsa przynajmniej slownictwo, wiec sam niewiem co mam o tym myslec. moze prob podskoczy wyzej ;/ oby nie
jejuu ja chyba nie mam co liczyc na przejscie - 33ptkty:/ prace podobno wysylaja od 30 dalej. czy moze mam jakies szanse :P:P:P?
w kluczu jest blad rzeczowy

e)(deska polistyrenowa, która zapobiegła utonięciu zanim przyleciał helikopter) - WAS/WERE HEAVIER|I WOULD HAVE DROWNED

to nieprawda, ze gdyby deska byla CIEZSZA od wody, utonalby

zgodnie z prawami fizyki napisalem had higher DENSITY (...) - to dosc oczywiste, ale moze nie dla anglisty ;/
Ja mam to samo... tyle że w dalszej części zdania zrobiłam błąd, do @#$!
sama w tym zdaniu mam użyte słowo lżejszy, co dalej dowodzi, że trzeba być mądrym, żeby napisać taki test ;>
Temat przeniesiony do archwium.
61-90 z 143

« 

FCE

 »

Pomoc językowa