W zagranicznym sklepie internetowym kupiłeś urządzenie elektroniczne. Niestety, urządzenie okazało się wadliwe, a wysyłka pozostawiała wiele do życzenia. Na pisz list do sprzedawcy, w którym:
– poinformujesz jakie urządzenie kupiłeś i kiedy to było,
– napiszesz, ile czekałeś na dostawę i jaka była zapakowana przesyłka,
– wymienisz dwa defekty zakupionego urządzenia,
- określisz czego wymagasz w ramach zadośćuczynienia i zażądasz szybkiego załatwienia sprawy.
Dear Sir or Madam,
I am writing to complain about vacuum cleaner which I bought an the Internet month ago - exactly 31.10.12.
I am really disappointed because this parcel was badly packaged up - some pieces of device were out of the parcel. What is more, I was waiting for this parcel three weeks. It is unacceptable.
Furthermore, when I unpacked the box I realized that one of the vacuum cleaner was broken. Moreover, this device is yellow but I ordered blue.
In this situation I am afraid I must ask for compensation and I exchange this devise for a new one. I hope that this unfortunate event was happened once and it will never happen again.
I look forward to hearing from you really soon.
Yours faithfully,
XYZ