Sprawdzenie formalnego maila do wykładowcy

Temat przeniesiony do archwium.
Proszę o wskazanie błędów. Będę bardzo wdzięczny a oto treść:
Szanowny Panie Profesorze,
nazywam się Jan Kowalski i jestem studentem 4 roku informatyki w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji. Piszę w sprawie oceny z programowania w środowiskach rozproszonych. 24 stycznia udostępniłem Panu na mailu swoją pracę zaliczeniową. Mój temat pracy to " Serwis Moje-Zdjęcia: Polscy lekkoatleci". Ponad trzy tygodnie temu zaliczyłem również laboratorium u Pana dr Bobyka na 4. Chciałem się spytać czy zaliczył mi Pan ten przedmiot, ponieważ skończyłem już pracę inżynierska i brakuje mi tylko wpisu od Pana Profesora. W dziekanacie powiedziano mi abym napisał do Pana maila z zapytaniem o swoją ocenę i prośbą o przesłanie jej do dziekanatu jeśli jest pozytywna.
Z wyrazami szacunku.
Jan Kowalski






Dear Professor,
my name is John Kowalski and I am a student of 4 year computer science at the High School of Economic and Innovation. I am writing on the assessment of the programming in distributed environments.
At The twenty-fourth of January I have shared to you my project. My theme is "My-Photos: Polish athletes". More than three weeks ago, I passed Dr. Bobyk laboratories on 4. I wanted to ask you about my degree, because I have already my diploma thesis and I need only your degree to be able to defend my thesis. In the dean's office I was told that I should write to you to confirm my degree.
I look forward to hearing from you and I would appreciate if you send my degree do dean’s office if degree is positive.
Yours faithfully,

Jan Nowak
Mialam to poprawic, ale tutaj wszystko trzeba od nowa. Nie wiem gdzie ten kiepski translator byl kupiony ale on zawalil.
on juz zalozyl watek na ten temat. Prosilem, zeby wkleil samodzielnie tlumaczenie, ale wolal skorzystac z translatora.
nie używałem translatora napisałem to sam aż tak źle?
proszę was naprawdę nie używałem translatora napisałem to sam