Mógłby mi ktoś sprawdzić czy mam to dobrze przetłumaczone?

Temat przeniesiony do archwium.
Mi lugar favorito en toda mi casa es mi habitación. Está arriba, junto a las escaleras de entrada. En la entrada hay una señal para ser feliz y la habitación en sí es muy pequeña pero propia. Fue adornado por mí y mi familia, que es lo que yo soñaba. Mis paredes son grises y están cubiertas de ladrillos por un lado, y tengo todas mis fotos de viaje o algunos recuerdos con mis amigos. El suelo está cubierto con una gran alfombra gris esponjosa. A la derecha de la habitación puedes ver mi lugar favorito y es una gran cama marrón y blanca, pero te lo contaré más tarde. Dentro hay una estantería con libros y electrónica, es blanca, alta y muy espaciosa, junto a ella en el lado izquierdo hay un escritorio blanco de madera normalmente con muchos libros escolares y mi ordenador.La mayoría de las veces me siento allí durante las lecciones y los deberes y como tengo que escribir algún texto, pero esto es más usado para ver Netflix. Mi segundo lugar favorito es la ventana, situada frente a la entrada, en el futuro planeo colgar las luces en ella. En el lado izquierdo del puf con muchos tazones y almohadas que conseguí de mis amigos y la guitarra. El mayor mueble de mi habitación es un armario, que parece pequeño, pero de hecho, encaja muy bien - entre otras cosas, tengo ropa, equipo de escalada y esquís allí. Pasando al elemento más codiciado, que es la cama, definitivamente paso la mayor parte del tiempo en ella. Después de la hora de dormir, y me encanta, siempre veo los programas de televisión allí solo o con amigos. Todo lo que tengo que hacer es inclinar el monitor ligeramente y tengo el lugar perfecto que es realmente cálido y cómodo.Siempre debe haber una manta allí, sin ella este lugar no tendría sentido, sobre todo cuando es sombrío fuera de la ventana. Puede ser extraño, pero la mejor manera de aprender las cosas es sentarse contra la pared en una cama con las luces encendidas. Cuando mis amigos vienen, siempre jugamos juntos a un juego de mesa o nos mostramos videos divertidos. Puede ser estrecho, pero sucedió que dormimos con los tres, era un poco estrecho, pero nos divertimos tomando los edredones o almohadas del otro. Para resumir, este es mi lugar favorito en toda mi casa, allí aprendí muchas cosas, hablé con mis amigos cara a cara y pasé allí tanto los momentos divertidos como los tristes, el lugar en sí está lleno de muchos recuerdos y de alguna manera lo hizo muy importante.

Mniej więcej chciałam aby było to podobne do tego:
Moi ulubionym miejscem w całym moim domu jest mój pokój. Znajduję się on na piętrze jest on obok schodów wejściowych. Na wejściu znajduję się tabliczka be happy zaś samo pomieszczenie jest bardzo małe, ale własne. Było ono ozdabiane przeze mnie i moją rodzinę przez co jest takie jakie sobie wymarzyłam. Moje ściany mają kolor szary i są pokryte z jednej strony cegłami, a nich mam wszystkie zdjęcia z podróży, bądź kilka wspomnień z przyjaciółmi. Podłoga jest pokryta dużym puszystym szarym dywanem. Po prawej stronie pokoju można zauważyć moje ulubione miejsce i jest to duże brązowo białe łózko ale o nim opowiem później. W głębi znajduję się półka z książkami i elektroniką, jest ona biała, wysoka i bardzo pojemna, obok niej po lewej stronie znajduję się białe drewniane biurko zazwyczaj jest na nim dużo szkolnych podręczników i mój komputer. Najczęściej siedzę tam podczas lekcji i zadań domowych oraz jak muszę napisać jakiś tekst, lecz najbardziej jest to wykorzystywane do oglądania Netflixa. Drugim moim ulubionym miejscem jest okno, znajdujące się na przeciw wejścia w przyszłości planuję zawiesić na nim lampki.Po lewej stronie pufa z dużą ilością misi i poduszek, które dostałam od moim koleżanek i gitara. Największym meblem w moim pokoju jest szafa wydaję się mała, lecz w rzeczywistości mieści ona bardzo dużo- miedzy innymi mam tam ubrania, ekwipunek do wspinaczki oraz nart. Przechodząc do najulubieńszego elementu, którym jest łózko zdecydowanie spędzam w nim najwięcej czasu. Po za spaniem, a to naprawdę uwielbiam zawsze oglądam tam seriale sama bądź ze znajomymi. wystarczy że lekko przechylę monitor i mam idealne miejsce które jest na prawdę ciepłe i wygodne.Zawsze musi być tam kocyk, bez tego miejsce to nie miałoby sensu, szczególnie podczas nauki gdy za oknem jest ponuro. Może to i dziwne, ale najlepiej uczę się rzeczy siedzą oparta o ścianę na łóżku z zapalonymi lampkami. Gdy przychodzą moi znajomi zawsze gramy wspólnie w grym planszowe, bądź pokazujemy sobie śmieszne filmiki ze snapa. Może i jest ono wąskie ale zdarzyło się spałyśmy z koleżankami w trójkę, było troszeczkę ciasno, ale za to bardzo dobrze się bawiłyśmy zabierając sobie wzajemnie kołdry czy poduszki. Podsumowując jest to moje najulubieńsze miejsce w moim całym dom, tam nauczyłam się wielu rzeczy, rozmawiałam z moimi koleżankami na facetime i spędzałam tam te wesołe jak i smutne chwilę, samo miejsce jest przepełnione mnóstwem wspomnień i poniekąd to sprawiło że jest ono bardzo ważne
pojdz na forum hiszpanskie

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia