Reklamacja

Temat przeniesiony do archwium.
Witam. Mam następujący temat:
zakupił-eś/aś produkt od firmy zagranicznej zajmującej się sprzedażą wysyłkową. Produkt ten nie spełnił Twoich oczekiwań. Napisz reklamację.
1.Poinformuj , co i kiedy zakupił-eś/aś.
2. Podaj dwa powody swojej reklamacji.
3. Wyjaśnij co uczynił-eś/aś już w tej sprawie i jaką otrzymał-eś/aś odpowiedź.
4. Podaj dwie opcje rozwiązania jakiego oczekujesz.

Moja reklamacja:

Dear Sir or Madam,
I am writing to complain about a set of china. I ordered on 20th September. Package had to go week,however this came after two weeks.
When I got home and took it out of the box, I was not pleased. A set of china was not colour which I wanted and a cup had not little ear. I am most unhappy because I thought that your firm is fast and the best.
I phoned to your firm and I told about this,but representative ignored my complain. I demand a full refund or I hope you will sent second a set of china for free and such I wanted.
I look forward to receiving your reply.
Yours faithfully
XYZ



Prosze o sprawdzenie. z góry dziękuje ;)

« 

Brak wkładu własnego

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie