proszę o sprawdzenie paru zdań

Temat przeniesiony do archwium.
Myślę że nie jest to możliwe żeby w przyszłości ... Oni wzajemnie się uzupełniają.
Każdy człowiek potrzebuje bliskości drugiej osoby. To jest ustalone odgórnie, że kobieta ma żyć z mężczyzną i odwrotnie. Tak było przez wieki i myślę że tak już pozostanie.
Poza tym, ja myślę, że kobiety i mężczyźni nie mogli by żyć bez siebie.

I think that this is not possible in order to people will really become two diffrent species in future. They replenish mutually. Every people need closeness second person's. This is settled by order of superior authority, that the woman has to live with the man and inversely. It was by ages and I think that it will staying already. Beyond this, I think, that the woman and the men wouldn't can live without oneself.
Pomoże ktoś??
??
pierwszej klasy belkot bo uzywasz translatora. Uzyj rozum, napisz, to poprawimy.
I think that it isn't possible that people will really become two diffrent species in the future... They one another are supplementing themselves. Every person needs the closeness of the second person. It is established top-down, that the woman is supposed to live with the man and inversely. It was for centuries and I think that it will stay already. Beyond that, I think that the women and the men couldn't to live without oneself.
A teraz?
??
Myślałem, że pomogę, ale nie mogę się w tym połapać. Napisz prostymi zdaniami.
Właśnie w tym problem że ja nie wiem jak by to można było uprościć..
W zeszłą sobotę ja byłam na imprezie. To miała być zwykłe klasowe spotkanie, dlatego ubrałam się zwyczajnie. Ja byłam ubrana w bluzkę i dżinsy. Kiedy dotarłam na przyjęcie, byłam bardzo zaskoczona ponieważ wszystkie dziewczyny miały na sobie barwne sukienki. Na początku ja czułam się jak jakiś odludek, ale po pewnym czasie stwierdziłam, że przecież wygląd nie jest najważniejszy. Na imprezie bawiłam się świetnie.

On last Saturday I was on a party. The party had to be usual class meeting, therefore I dressed ordinarily. I was dressed in blouse and jeans. When I reached on party, I was very surprised because all girls was dressed colourful dresses. On beginning I felt how some recluse, but after sure time I affirmed, that appearance isn't the most important. The party was great.

A to ktoś sprawdzi?
To też translator, to chyba dobra rzecz , muszę spróbować kiedyś:))
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Brak wkładu własnego