Witam
Mam wielką prośbę. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mógł sprawdzić moje wypociny, a dokładniej tłumaczenie listu motywacyjnego
Trochę to długie ale mam nadzieję, że ktoś pomoże bo to dla mnie bardzo ważne
W odpowiedzi na Państwa ogłoszenie zamieszczone w serwisie xxxxxxxxxxxx pragnę złożyć swoją aplikację jako kandydat na stanowisko xxxxxxxxxxxxxx w specjalności xxxxxxxxxxxxx. Mam nadzieje, że spełnię Państwa wymagania i będę miał szansę pracować w Państwa Firmie.
In response to your advertisement placed on the site xxxxxxxxxxxxx I would like to apply for the position xxxxxxxxxxxxxx in xxxxxxxxxxxxxxxx specialty. I hope that I will fulfill your requirements and I will have a chance to work in your company.
------------------------------
Jestem studentem V roku na Wydziale xxxxxxxxxxxx [nazwa szkoły] o specjalizacji xxxxxxxxxxxx. Nauka na tym kierunku wszechstronnie rozwija we mnie teoretyczną wiedzę z różnych dziedzin. Najbardziej interesuję się xxxxxxxxx.
I am a 5th-year student at the Department of xxxxxxxxxxxx, [nazwa szkoły] in xxxxxxxxxxxxxxxxx specialization. Study in this direction is developing comprehensively in my theoretical knowledge from various fields. I am most interested in xxxxxxxxxxx.
-------------------------------------------
Za moją osobą przemawia zarówno moje wykształcenie bezpośrednio związane z xxxxxxxxxxxxxxx oraz doświadczenie jakie zdobyłem, odbywając praktyki w firmie xxxxxxxxxx. W czasie studiowania miałem styczność z ważnymi zagadnieniami dotyczącymi xxxxxxxxxxxxxxx, wykonywałem projekty zarówno xxxxx jak i xxxxxxx.
For my person speaks my education directly related to xxxxxxxx and experience that won, making the practice in the company of xxxxxxxx. At the time I was studying I was aware of the major issues of xxxxxxxxxx I am engaged in projects both xxxxxxxx and xxxxxx.
------------------------------