>>> Jutro sprawdzi nauczyciel
A dlaczego myslisz, ze nauczyciel tego nie poprawia teraz?
I am writing because I have 'some idea' (nie, albo daj 'an idea' jak myslisz o jednym, albo 'some ideaS'- jak myslisz o wiecej) 'about' (zle slowo, daj tutaj OF how to make English (English duza litera) learning more interesting. I think it is good to give 'aN opportunity for students' (inaczej...students the opportunity...) to 'conversation' CONVERSE with other people in 'English language' (nie, albo napisz...'people in English', albo people in THE English language).
Also I AM thinkING about A learning 'program' PROGRAMME. In my opinion it IS 'to' (zle slowo-popraw) much 'concetrate' (ortog alew i tak zle slowo)!
...About 'gramatik' (co to jest? czy to ma byc po ang?-napisz poprawnie), and 'to' (sprawdz jak to slowo sie pisze-tu masz blad) 'low' (zle slowo-popraw) about just community.... (tego zdania calkowicie nie rozumiem, nie wiem co chcesz przekazac)
That is why some people who learn A language can not 'tell' (zle slowo- tutaj SAY) anything 'in' (mysle, ze DURING A) conversation, because when they finish thinkING about THE correct 'gramatik' (poszukaj jak to slowo piszemy po ang),
it is 'to' (poszukaj jak to piszemy) late to 'tolk' (ortog) it. And for example: when some foreigner came to Poland, 'his' (zle slowo) 'do' (dostosuj czasownik do rzeczownika) not speak Polish (Polish-duza litera) 'correct' (zla czesc zdania), 'but' (zle slowo, daj tutaj AND it CAME OUT AS something like that "wy polacy fajny narody"(ale ja tego nie rozumiem po ang-przeciez to ma byc po ang), but he can 'community' (zle slowo-pomysl o tym) with other people,
and he can live (ale jak> napisz tutaj) in THE country.