Sprawdzenie tłumaczenia

Temat przeniesiony do archwium.
Ja jestem na obozie, który jest nietypowy. Tutaj medytujemy. Przebywamy na wyspie Wolin, bo to idealne miejsce do skupienia i oderwania się od rzeczywistości. Wbrew pozorom tu jest bardzo ciekawie: rysujemy, malujemy, wycinamy i uprawiamy jogging. Tutaj każdy musi przestrzegać zasad, np. być cicho, mówić otwarcie o problemach czy utrzymywać porządek w pokoju. Na wyspie jest kilka domków, które zamieszkujemy. Ja mieszkam akurat obok lasku i kiedy mam wolny czas oddaje się naturze. Bardzo podoba mi się na tym obozie. Potrzebowałam wyciszenia.

I am in the camp, which is unusual. Here we are practicing. We are staying on the island of Wolin, because it's the perfect place to focus and detachment from reality. Contrary to appearances, there is a very interesting: draw, paint, cut out and we grow. Here, everyone must abide by the rules. be silent, speak openly about problems or keep order in the room. On the island there are several lodges that we inhabit. I live right next to the forest, and when I have free time reflects nature. I really like in this camp. I needed.
translatorek?
Tez tak mysle.

« 

Pomoc językowa

»

Pytania dotyczące języka angielskiego