Witam. Zwracam się ponownie z prośbą o poprawę moich zdań. Z góry bardzo dziękuję.
W cytatach umieściłem to co dostałem od pewnej osoby a niżej moje odpowiedzi.
Cytat:
"Hi @davvv1, First of all you were requested to ensure on which site you are doing testing and raising points as you have multiple sites on your ticket.
Previous site: http://x.x.x/
Current site: http://x.x.x/ (Shared Now)"
Nie mam "kilku stron" tylko dwie a od jakiegoś czasu tylko jedną.
Robię testy na http://x.x/ od miesiąca a pracownik pomocy doskonale o tym wie, że to jest moja aktualna strona, ponieważ już naprawiał błędy na http://x.x/ więc nie mam zielonego pojęcia, dlaczego pracownik pomocy zapytał mnie o moja aktualną stronę.
I don't have "multiple sites" but only two and for some time only ONE!!!!
I have been doing testing on http://x.x/ for one month and the support worker knows about it perfectly that, it is my current site cos it has already fixed bugs on http://x.x/ so I have no idea why it asked me about my current site!!!!
Cytat:
Does clarification means what happened to support ? you have 95 threads on your ticket, still you been complaining for support that is truly not fair. As been told earlier we work from Monday to friday the only reason of delay.
Tak, mam 95 tematów ale większość z nich musiałem powtarzać kilka razy, żeby dostać wreszcie odpowiedz od twojego supportu.
Powiem Ci co jest nie uczciwe. Nie uczciwe jest to, że wypuściliście coś co ma wiele nienaprawionych błedów i nie mam pojęcia dlaczego jeszcze ich nie naprawiliście. Nie uczciwe jest, że nawet nie wspomnieliście jednego słowa o tych wszystkich błędach/bugach. Nie uczciwe jest to, że zapłaciłem dodatkowe pieniądze za support, który naprawia bugi minimum 10 dni i który, jeśli mam szczęśliwy dzień odpowie mi raz dziennie. TO JEST NIEUCZCIWE I DLATEGO CIĄGLE NARZEKAM.
Yes, I have 95 threads but most of them had to repeat multiple times to get finally answer from your support.
I will tell what is not fair. Not fair is that you released something what has many not fixed bugs and I have no idea why you hasn't fixed them yet. Not fair is that you didn't even mention one word about all this bugs. Not fair is that I paid extra money for the support which fixs the bugs minimum 10 days and which, if I have a lucky day, answer me only once a day. THIS IS NOT FAIR AND THAT IS WHY I AM STILL COMPLAINING.
Cytat:
"You are humbly requested to please be calm, we are trying our best to reply all clients on priority. Your cooperation is highly appreciable. Keep following your ticket you will get reply soon over there."
To już 10 dni kiedy zgłosiłem bug i ciągle nic. Zastanawiam się czy będę musiał czekać kolejne 10 dni dopóki wreście naprawicie ten problem.
Chcę w końcu zacząć zarabiać pieniądze z mojej strony ale przez was nie mogę.
It has already been 10 days since I reported the bug and still nothing. I think whether I will have to wait another 10 days till you finally fix the problem.
I wanna finally start to earn money from my site but I CAN NOT BECASUE OF YOU.