dwie dziewczyny chcą wyjechać do pracy w Anglii

Temat przeniesiony do archwium
Cześć :-)
tu Lidka i Aśka w tym roku konczymy szkołę i chcemy wyjechać do pracy za granicą(najlepiej Angliia lub Holandia)_ hmm tylko problem w tym ze nie bardzo wiemy jak za to sie zabrać.mogłybyśmy pracowac jako au pair (najlepiej niedaleko siebie),lub cos związanego z sprzątaniem np. nasz angielski nie jest pieknie opanowany i na wysokim poziomie wiec obawiamy sie ze sobie nie damy rady,a co najwazniejsze chcemy wyjechac dopiero lipiec,sierpien 2006 jesli mozecie cos nam doradzic podac jakies stronki to bedziemy wdzieczne. buziaki pa
a czy byłaby możliwosć że wezmiecie ze sobą jeszcze kogos? może bym się mogła z Wami zabrać?
hI JA JESTEM Z 3 KOLEZANKAMI W OXFORD ,MOJ EMAIL [email]

POZDRO
cześć myśle ze jesli wszystko pójdzie tak jak należy to raczej nie byloby problemu żebyś sie z nami zabrała bo im wiecej ludzi razem tym jest lepiej. pozdrawiam pa
Ahoj! Mam na imie Dominika i siedze w Preston od prawie roku.Zalatwic prace na sprzatanie nie jest trudno. jak jestescie naprawde zainteresowane to skontaktujcie sie ze mna. Moj adres e-mail to [email] rowniez mozna przez komunikator tlen, badz skype; na oba profile moj login to k-pax83-83. P.s. pomoge zalatwic tez mieszkanie w miare niedrogo. Ja mam w swoim mieszkaniu jeden wolny pokoj gdzie dwie osoby moga mieszkac. Czekam na kontakt jak myslicie powaznie o wyjezdzie.
W Soho - dzielnicy czerwonych świateł - jeszce Polek nie ma. Tam macie szansę. BANG-BANG, KISS-KISS.
m_d
hej ja wraz z koleznka chcemy wyjechc do pracy na początku czerwca, nie mamy pracy i mieszkania i nie wiemy czy mozliwe jest znalezienie czegos na odległość.prosze o wszelki informacje dzieki [email]
to czekam na wieści :)
Temat przeniesiony do archwium

« 

Pomoc językowa

 »

Pomoc językowa