supermemo który

Temat przeniesiony do archwium.
witam chciałbym zacząć naukę z supermemo co wybrać
- supermemo no problem kurs podst
czy
- Extreme English Basic ?

jestem początkujący!
Przeczytaj inne tematy, było o tym już wiele razy np o wyborze programu masz tu:
https://www.ang.pl/forum/programy-do-nauki-jezykow/239473
To dwa różne produkty:
* Extreme to program do nauki słówek,
* No Problem - kurs kompleksowy do nauki języka (czytnie, pisanie itd)
Najlepiej korzystać z obu równoczęśnie, ale jęśli jesteś całiem zielony - No problem ułatwi start :)
A skąd te kursy bierzesz? Z jakiej strony (jeśli moje pytanie jest dziwaczne to wybaczcie, jestem nowa i dopiero się uczę) :)
Można zakupić na stronie producenta: http://www.supermemo.pl/kursy/jezyk_angielski
MEGA! (moim skromnym zdaniem) fajna opcja do nauki metodą super memo -> https://olivegreenthemovie.com/about/pl Program stworzony przez supermemo.
Ktoś tego próbował?
@opiekunmedyczny - tego w sensie OliveGreen czy o metodę SuperMemo? ;D

OliveGreen próbowałem z ciekawości - jedno jest tutaj pewne, to jest coś nowego i nie skopiowanego z zagranicy. Zrobione z rozmachem - fajnie się ten film oglądało nawet jako sam film.

Kurs w tym momencie nie jest jednak zbyt rozbudowany choć słówek jest sporo. Docenić można że są raczej użyteczne a nie bezsensowne. Do tego zdania są "realne" a nie wymyślane na potrzeby ćwiczeń. Kurs jednak nie nauczy kompleksowo, choć gdzieś na stronach tego projektu znalazłem informacje że będzie ciągle rozbudowywany i poszerzany tak aby stał się naprawdę "kompletnym". Kierunek moim zdaniem idealny i można rozwijać się razem z kursem. Gdybym nie znał angielskiego to chyba najpierw bym spróbował z tym kursem a dopiero później poszedł do Extreme i No Problem'a (choć może ten drugi własnie będzie przez Olive Green zastąpiony).
edytowany przez kris_IV: 16 kwi 2014