Supermemo - zamiana Q/A możliwa?

Temat przeniesiony do archwium.
Ostatnio zakupiłem program "Szybki kurs słownictwa FRANCUSKI" z programem Supermemo oczywiście. Cena to jedynie 39zł a więc pokusiłem się o tą pozycję. Mam jednak problem, gdyż wszystkie słówka są w stronę francusko-polską. Czy istnieje w Supermemo możliwość odwrócenia wszystkich słówek z programu aby wyświetlało się wpierw słówko polskie a w odpowiedzi byłoby francuskie tak jak jest to zrobione w Supermemo Basic English, Speed up itp? Zamienienie question-answer? Wiem, że w prostszych programach do nauki, np. "mnemosyne" istnieje taka możliwość. Bejotko, będę wdzięczny za radę! :)
Zajrzyj na stronę producenta, tam w FAQu jest odpowiedź.
Dzięki wielkie Bejotka! :) Nie pomyślałem, że tam może być tak dokładny FAQ. Jednakże nadal mam problem :(( udało mi się po wielu próbach zrobić wszystko ok z question i answer, ale pojawił się problem z dźwiękami... niestety w momencie gdy włączę dany Template do wszystkich elementów to wszystkie odtwarzają ten sam plik :(( nie wiem jak to zrobić, żeby odtwrzały odpowiednio... masz jakiś pomysł? Proszę.. poratuj!
1. Niestety takiej operacji nie przećwiczyłem i nie mam teraz czasu na eksperymenty. Spróbuj jednak zaimportować pliki multimedialne z oryginalnej płyty CD.

2. Co to za program "mnemosyne" i skąd go można wziąć?
1. No ok... popróbuje chociaż tak :( Dzięki i tak bardzo za pomoc, najwyżej pozostanie mi nauka w stronę język obcy -> polski.

2. http://mnemosyne-proj.sourceforge.net/ Mnemosyne to taki bardzo prosty program do tworzenia fiszek w komputerze. Podaję adres strony. Działa chyba na zasadzie Supermemo.

Pozdrawiam
BJK zauważyłem, że jak wejdę w przykładowy element i kliknę PPM na przycik odpowiedzalny za odtwarzanie danego dźwięku i wybiorę z listy LINKS -> Registry member to wtedy otwiera się okno z listą wszystkich dźwięków. Zauważyłem, że liczba przy słowie SLOT (u dołu nowo otworzonego ekranu) odpowiada nazwie każdego pliku *.wav znajdującego się na płycie. Wydaję mi się, żę musiałbym teraz tylko skonfigurować to tak, żeby przy każdym elemencie odtwarzało dźwięk o nazwie numeru danego SLOTa. Masz jakiś pomysł gdzie to zrobić/jak wpisać? :/

Jeśli nie masz czasu, jak wspomniałeś, to nie ma problemu. Spróbować mi nie zaszkodzi ;) Sorki za zawracanie głowy.
Pozdrawiam
mam ten sam problem :(
tu byl kiedys ciekawy watek
https://www.ang.pl/przerobka_Supermemo_41696.html
kolega rafał314
cos kombinowal niestety z mojej strony jakos odpuscilem temat
pzdr.
Uwaga!

Przy próbie ściągnięcia tego programu antywirus zasygnalizował obecność wirusa.
Wydaje mi się, że nie warto ryzykować. Lepiej korzystać z taniego i od 20 lat wyprobowanego programu niż narazić swoje dane ściągając zawirusowane, rzekomo lepsze, wynalazki.
Prawdopodobnie tworząc "template" w swojej bazie pozostawileś wpisaną wartość w składniku dźwiękowym. To spowodowała, że, gdy używasz tego template do elementu jest wpisywany zawarty tam dźwięk.

Ta lista, której piszesz, to lista umownych nazw dźwięków niezbędna, by uniknąć wielokrotnego wprowadzania ich do bazy.

Np.: elementy słoń - elephant i elephant - słoń powinny mieć wspólny składnik dźwiękowy.

Jeśli chcesz poprawić swoją bazę, zabezpiecz proces nauki i ponownie ją przeformatuj.

Tworząc template zadbaj by składnik dźwiękowy nie miał żadnej wartości. Ustaw kursor na tym składniku, przyciśnij PPM i wybierz Links -> Delete registry link
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia