ATH-filologia angielska

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 115
poprzednia |
Czy warto zdawać tam na studia? Wiecie może czy jest tam wysoki poziom? no i czy egzaminy są bardzo trudne.
nie warto tam zdawac na studia; poziom kompletne dno; nie radzę sie tam wybierać; no chyba, ze chcesz powiedziec tylko: "studiuję" :| naprawde fatalne miejsce do studiowania; pozdrawiam;)
Też nie polecam tych studiów, baaardzo niski poziom, mówi się, że aby się tam dostać wystarczy wiedzieć co to jest Simple Present. Jeżeli naprawdę chcesz się czegoś dowiedzieć zamiast do Bielska idź do Krakowa na UJ albo na Uś do Sosnowca, szkoda zmarnować 3 lata
Mówi się? Któreś z was tam studiuje czy bazujecie na tym co powiedział znajomy znajomego znajomemu znajomego itd.?
Co to za bzdury!!!! Może zapytacie studentów o opinie a nie opieracie swoje poglądy na nieprawdziwych plotkach.
plotki?:> człowieku !! miałam niedawno przyjemnośc rozmawiać i słuchac angielskiego pewnej studoiującej tam dziewczyny z 2 roku i po prostu byłam w szoku:| dziewczyna kaleczyła gorzej niż niektóre "dopuszczające" osoby w liceum:| no chyba, ze wg. Ciebie to norma, że ktos kto studiuje na 2 roku anglistyki i wymawia np.:"she were, he are"!!!To przepraszam bardzo ale chyba to jest trochę śmieszne żeby nie powiedziec żałosne:|
A tak z ciekawości to co Ty droga Madziku studiujesz że tak się na wszystkim niby znasz???
Wiem tylko jedno
Lepsze ATH w bielsku białej :-) niż Gallus w Katowicach :-(
A pozatym nie można oceniać uczelni na podstawie opinin 2 osób :-)
>naprawdę chcesz się czegoś dowiedzieć zamiast do Bielska idź do
>Krakowa na UJ albo na Uś do Sosnowca, szkoda zmarnować 3 lata

Nie każdy ma tam zaszczyt studiować :-(
Składam tam papiery ale to nie znaczy ze sie odrazu dostanę