Akademia Podlaska w Siedlcach

Temat przeniesiony do archwium.
Prosze o info o tej szkole, jak tam jest, warto tam zdawać i uczyć się angielskiego??
pomóżcie prosze
Prosze.. powiedzcie coś.. wiem że są tu osoby z Siedlec..
Też jestem zainteresowana tą szkołą, więc dołączam się do prośby:]
czyżby nie było tu żadnego studenta z tej uczelni? ja też jestem zainteresowana zaocznymi...
Skończyłam w zeszłym roku. Było fantastycznie. Warto!
witaj! Napisz cos więcej, proszę:)
Otóż byłam członkiem pierwszego rocznika anglistyki na szanownej Akademii, więc byliśmy niejako speciments do doświadczeń. Kadra wykładająca pochodzi głównie z KULu i UMCSu i na jej fachowość narzekać nie można. Studia trwają 3 lata, ale taka teraz jest tendencja, podem uzupełnia się na UMCSie, gdzie teraz studiuję. Od "koledzów" róznimy sie tym, że nie jesteśmy tak bardzo nastawieni na metodykę, a przypominamy filologię z prawdziwego zdarzenia. To mały, rozwijający się wydział, ale to duży plus. Dr Zygmunt do tej pory pamięta jak się wszyscy nazywają ;) Zajęcia z literatury są tu nie do pobicia! Egzamin wstępny nie był bardzo trudny, ale zdawałam 4 lata temu, teraz może być inaczej. Polecam!
Właśnie się dostałem do tej szkoły, lecz czekam jeszcze na wyniki z innych szkół.
Bardzo prosze osoby uczące się w Akademii Podlaskiej (lub absolwentów) o podanie maila bo chciałbym zapytać o pare rzeczy.

Z góry dzięki.
Cze... jestem absolwentką rolnictwa a teraz jestem/będe na IV roku historii. Jak chcesz sie czegoś więcej dowiedzieć to napisz na: [email]
Dziękim już Ci maila wysłałem:)
Ponieważ w przyszłym roku mam zamiar startować na Folologię angielską (zaocznie), interesuje mnie jak wyglądał egzamin, może ktoś kto już to przezył podzieli się swoimi spostrzezeniami?. Myślę, że nie tylko ja bede wdzięczna!.
pozdro