Akademia Polonijna w Częstochowie

Temat przeniesiony do archwium.
Jeśli ktoś tam studiuje bardzo proszę o opinie :)
To szkoła niepaństwowa, fakt. Ale z tego co słyszałam, reprezentuje dosyć wysoki poziom, kadra jest bardzo dobrze wykwaliifikowana, prowadzone są coroczne praktyki zawodowe za granicą...
Na tej właśnie Akademii jest coś takiego jak Europejska Szkoła Tłumaczy. Kształci przyszłych tłumaczy (symultanicznych i konsekutywnych) w dwóch lub trzech językach- wolny wybór :)
Co o tym myślicie ?
Bo ja myślę oczywiście w pierwszej kolejności o studiach na państwowej uczelni (UW ma się rozumieć :)), ale jakby nie wyszło, to na rok.. żeby nie siedzieć bezczynnie..
Może jest coś takiego w Warszawie gdzie można by rok \"przemęczyć\" ?
Pozdrawiam cieplutko :)
Jakby co podaję maila : [email]
I GG : 1841016
gdybys sie coś dowiedziała , bardzo prosze o informacje.moj email to
[email]
.
no coz jestem studentka pierwszego roku filologii angielskiej, AP filia w gliwicach. musze przyznac ze poziom jest dosyc dobry, ale co do spraw organizacyjnych pozostawia wiele do zyczenia, ale jak na prywatna uczelnie pozostawia wiele do zyczenia tym bardziej, ze oplata wynosi 3225zl za semestr, no ale moze w czestochowie jest zupelnie inaczej. pozdrawiam
tak samo, jesli nie gorzej, za wszystko trzeba placic, a na dodatek nic sie nie mozna doprosic, kolezanki moje tam studiowaly, to widzialam mniej wiecej jak to wyglada,
no a angielskiego uczył je gość po politechnice, nie mający nawet uprawnień pedagogicznych, nie mówiąc juz o jakimkolwiek certyfikacie. studenci sobie żartowali, że jest inżynierem angielskiego.
na zajeciach wykladowcy czesto się żalili na niskie zarobki, bardzo duża rotacja kadry była.
nie wiem, jak teraz.
o \"inteligencji\" i \"pomocności\" pań z dziekanatu krążyły niemal legendy.
szef tej budy, niejaki doktor ksiądz kryński (doktorat uzyskany ponoć w Kamerunie, Afryka), nic nie robi w celu usprawnienia pracy swojej szkoły, tylko podnosi opłaty czesnego.