[Filologia Anglieska] Która specjalizacja lepsza - Tłumacz lub Angielski w Biznesie

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich. Jestem studentem drugiego roku filologi angielskiej. Nie dawno temu mieliśmy wybór specjalizacji pomiędzy Tłumaczem a Angielskim w Biznesie. Wybrałem drugą opcję, gdyż wydawała się bardziej prestiżowa, oferując więcej możliwości. Gdy miałem wolny blok, poszedłem na zajęcia związane z tłumaczem „ Stylistyka i gramatyka w tłumaczeniu " bodajże. Zauważyłem wtedy wielką różnicę. Gdy oni uczą się praktycznych rzeczy jak poprawny szyk tłumaczeń (np. przetłumaczyć ulotkę o Złotoryju tak, żeby anglik się nie popłakał, czytając ją), to my uczymy się samych definicji, biznesmen musi być innowacyjny jego definicje co to public relations itp. No i właśnie wtedy zacząłem wątpić w słuszność swojej decyzji. Dopytałem się trochę w dziekanacie i powiedzieli, że jakbym chciał się przenieść, to trzeba napisać podanie, tylko jak najszybciej, żeby dziekan „popatrzył przychylniej ". Z mojej perspektywy to wygląda tak, że na tłumaczu nauczyłbym się dużo więcej języka, lecz ukończenie A. w biznesie " lepiej wygląda na papierku ". Dlatego mam do was parę pytań, Którą specjalizacje wy byście wybrali ? Czy ktoś może z was ukończył A. w biznesie i powie, jak naprawdę wygląda ten kierunek (jestem dopiero od 2 tyg. na nim) , czy jest on jednak bardziej przyszłościowy niż tłumacz ?

P.s Jeżeli chodzi o moją przyszłość, to chciałbym wykonywać zawód związany z językiem/językami, lecz nie mam wyspecjalizowaną jaką, dlatego ten wybór jest dla mnie ciężki. Ukończyłem technikum hotelarskie (co było jednym z faktorów, wybrania AwB, gdyż miałem już o ekonomi, marketingu i turystyce) Znam płynie niemiecki (pochodzę z tego kraju), bardzo dobrze angielski i rosyjski na poziomie podst.
Wg mnie lepsza opcja to Angielski w biznesie.
Dziękuje za odpowiedz , ale mógłbyś powiedzieć, dlaczego tak sądzisz ?