wyzsza szkola jezykow obcych poznan

Temat przeniesiony do archwium.
czy ktos z was wie cos o tej szkole? jaki poziom jest na germanistyce,itd.
czesc, jestem studentka wsjo. nie znam dokladnie poziomu na germanistyce bo jestem na filologii angielskiej, ale chwale sobie ta uczelnie..
Poziom jest mówiąc oględnie przeciętny, poza tym w tym roku poobcinali trochę godzin.
Studiuję lingwistykę stosowaną na UAM, a część naszych wykładowców ma też zajęcia w WSJO. Czasami opowiadają nam o poziomie studiów w WSJO. To są cuda na kiju! W końcu studiują tam głównie ludzie, którzy nie dostali się na Wydział Neofilologii UAM a więc poziom już na starcie nie może być najwyższy. pozdrawiam
nie wydaje mi sie zeby studoiwali tam jedunie ci ktorzy nie dostali sie na UAM ja np w tym roku zamierzam isc do wyzszej szkolo jezykow obcych w Poznaniu nie zdajac na zadna panstwwa uczelnie poniewaz tylko tam maja tak ciekawe specjalizacje
nie wydaje mi sie zeby studoiwali tam jedunie ci ktorzy nie dostali sie na UAM ja np w tym roku zamierzam isc do wyzszej szkolo jezykow obcych w Poznaniu nie zdajac na zadna panstwwa uczelnie poniewaz tylko tam maja tak ciekawe specjalizacje
a o wykladowcach na wsjo to tez by mozna ksiazke napisac.. jak np pani od komunikacji nei w wiedziala co znaczy tytul nastepnego artykulu ktory swoim studentom zadala .....
no comments ;)
:):)! A jaki byl tytul tego artykulu?