czy mam szanse??

Temat przeniesiony do archwium.
mam takie małe pytanko czy myslicie że jeslinie mam zadnego certyfikatu !! ale mam dość dobra nauczycielke z angola chodze na korki i na kóło z angola to czy mam jakiekolwiek szanse an dostanie sie na studia !!!!!!!??????????????
jesli jestes na poziomie CAE/CPE wal smialo jesli nei to sie powaznie zastanow czy jest w ogole po co sie pchac...
Nie przesadzajmy, CPA miec nie musisz. nie mniej jednak trzeba sie duuuzo uczyc. Zreszta wszytsko zalezy gdzie i na jakie studia chcesz isc,oraz na ile pracujesz nad swoimi umiejetnosciami.
Musisz dobrze ocenić swpją wiedzę - najlepiej zrób kilka testów na kierunki, które Cię interesują. Nie martw się, jeśli nie wszystko będziesz mieć dobrze - nikt nie ma! Ja jestem szczęśliwą studentką pierwszego roku Lingwistyki Stosowanej na UW i też robię błędy, wierz mi:)!
lithien opisz prosze na jakim bylas poziomie przed egzamami z obu jezykow (jakich) dziex
lithien opisz prosze na jakim bylas poziomie przed egzamami z obu jezykow (jakich) dziex
moj znajomy mial zdane CPE z ang i KDS czy ZOP z niemieckiego i mowil ze bylo \"ciekawie\" na egzaminach :)
Poziom, hmm - to trudno stwierdzić. Z angielskiego miałam zdane CAE i bylam na ostatnim semestrze do CPE, a z niemieckiego skończyłam klasę z rozszerzonym niemieckim. Ale certyfikaty tak na dobrą sprawę nie mówią zbyt wiele o poziomie. Ja, na przykład, z niemieckiego czułam się dość mocno - może też częściowo dlatego, że testy nie były szczytowo trudne, ale z angielskiego miałam poważne wątpliwości. Dlaczego? Uczyłam się tego nieszczęsnego angielskiego od stu lat, ale nigdy nie miałam usystematyzowanej wiedzy. Rozumiesz, ciągle nowi nauczyciele, z których każdy miał swoją własną wizję nauczania. W ten sposób wylądowałam z ogromnymi dziurami w niektórych zagadnieniach.