studia w kolegium nauczania j.ang

Temat przeniesiony do archwium.
czy ktos studiuje w warszawie w kolegium nauczania jezykow obcych?? jesli tak to blagam o jakies informacje dotyczace egzaminow wstepnych - jaki poziom, ile osob, czy jest trudno itp. itd. kazda informacja sie przyda :))
mnie tez bardzo interesuje to kolegium, ale nie moge nigdzie znalezc informacji na temat egzaminow wstepnych, szczegolnie dotyczacych tej czesc majacej sprawdzic jakies predyspozycje pedagogiczne, na czym to w ogole polega?!! help
Ja studiuję w NKJA na UW. Jeśli chodzi o same studia to, jeżeli o mnie chodzi baaardzo mi się podobają. Wykłady i ćwiczenia są prowadzone w jęz. angielskim(oprócz fonetyki). Są małe grupy a same zajęcia są naprawdę ciekawe. Jeśli chodzi o egzaminy....jest część z jęz angielskiego na poziomie mniej więcej między FCE a CEA. Później jęz. polski......dość łatwy, sprawdzane jest podejście pedagogiczne np. co byś zrobił(a) gdyby w klasie uczeń się nie odzywał i do wyboru a)b)c)d). Nieważne ile macie pkt z angielskiego ale jeśli nie będziecie mieć 60% z polskiego to nie zdajecie. A co do konkurencji....no cóż jest wyż więc konkurencji nie brakuje ale trzymam kciuki:)
slyszalam ze w tym roku, ma byc egzamin caly w jezyku angielskim... i dokladnie nie wiadomo czy ta czesc co byla po polsku bedzie tylko po angielsku czy wymysla cos zupelnie innego.
a generalnie jestem zalamana, bo im blizej egzaminu to wydaje mi sie ze go w ogole nie zdam :(
przygotowuje sie od pol roku, a egzamin jest dla mnie bardzo trudny
fajnie, ze napisalas wszystkie przydatne informacje, dzieki. z tego co mowisz to egzamin jest prostszy niz na anglistyke, co moze byc szansa, dla tych ktorzy sie tam nie dostanan :)
pozdrawiam
a czy do warszawszkiego kolegium jest egz. ustny???? A ten z polskiego, to mam rozumieć, ze jest po polsku i dotyczy jedynie predyspozycji, czy że dotyczy np. lektur z języka polskiego, gramatyki polskiej itp???