mój temat podobny:
"Teaching phonetic script to young learners as a way of facilitating autonomous learning with self-study materials and dictionaries."
bibliography:
Baker, A., 2000: Tree or Three? An elementary pronunciation course. Cambridge:
Cambridge University Press
Baker, A., 2003:
Ship or Sheep? An intermediate pronunciation course. Cambridge:
Cambridge University Press
Bowen, T. &J. Marks, 1992: The Pronunciation Book. Canterbury Kent: Longman
Ellis, R., 1994: Understanding Second Language Acquisition. Oxford: Oxford University Press
Kelly, G., 2004: How to Teach Pronunciation. Canterbury, Kent: Longman
Kenworthy, J., 1990: Teaching English Pronunciation. Harlow: Longman
Komorowska, H., 1993: Podstawy Metodyki Nauczania Języków Obcych, EDE – Poland
Lenneberg, E.H. 1967. Biological foundations of language, New York: John Wiley
Przetacznik-Gierowska, M.&G. Makiełło-Jarża, 1992: Psychologia rozwojowa i wychowawcza wieku dziecięcego. Warszawa: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Przetacznikowa, M., 1973: Podstawy rozwoju psychicznego dzieci i młodzieży. Warszawa: Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych
Scott, W.A. & Lisbeth H. Ytreberg, 1990: Teaching English to Children. New York: Longman Group
Ur, P., 1997: A Course in Language Teaching. Cambridge:
Cambridge University Press
Żebrowska, M., !975: Psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży: Warszawa: PWN
webgraphy:
http://www.learningandteaching.info/learning/piaget.htm