Do wykładowców i studentów PWSZ j.angielski

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 61
poprzednia |
Czy warto studiować angielski w biznesie. Chodzi mi o perspektywy pracy i studiów usm. Czy ktoś z was studiuję w PWSZ Nysa? Jaki jest tam poziom, atmosfera, dydaktyka itd.
Wedlug mnie jest w porzadku. Zdecydowanie bardziej praktyczne ksztalcenie niz typowa filologia. Studentow na jezyku biznesu nie nie jest niewiadomo jak wielu, przez to prawie wszyscy sie znaja. Atmosfera tez jest wg mnie ok.
Ja studiuję język biznesu angielski i mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona. Pominę fajnych wykładowców i przydatne przedmioty. Atmosfera w szkole jest fenomenalna. Ludzie są fantastyczni. Każdy się zna bo grupy nie są za duże. Nie jest się anonimowym. I powiem jeszcze, że to czego się uczymy naprawdę się przydaje. Nie jest to sucha teoria tylko rzeczy z życia wzięte. No wiadomo, że są też przedmioty czysto teoretyczne (no bo muszą być) ale nie ma z nimi większego problemu. Jeśli ktoś się zdecyduje na PWSZ w Nysie (na język biznesu) to nie pożałuje. To mogę obiecać :)
A jeśli chodzi o wykładowców to są w porządku. Nie usadzają za byle co i zawsze pomagają. Maile, telefony i jest jeden taki gigant co nawet gg udostępnił:P Zero problemów z kontaktem. Kurde fajna szkoła. Nie żałuję :)