Jak się przygotować?

Temat przeniesiony do archwium.
Jestem uczniem III gimnazjum na poziomie Upper-Intermediate. Moją ambicją jest wyjazd do Anglii na studia. Celuję w Film studies na Warwick University. Prosiłbym o wskazówki, na czym powinienem się skupić - jakie certyfikaty, z czego matura? Uznałem, że lepiej będzie zainteresować się już teraz, by mieć więcej czasu...

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki...
Przede wszystkim polecam zapoznać się z ich wymaganiami minimalnymi. Jeśli ich nie ma na stronie: piszesz emaila z prośbą o wytyczne dla ucznia z polską nową maturą na dany kierunek. Z pewnością na stronie uniwersytetu znajdziesz wytyczne językowe dla studentów z zagranicy, to znaczy jaki certyfikat powinieneś mieć. a później jak coś będzie niejasne, to możesz pytać dalej, bo nikt nie będzie miał innych informacji niż Ty po skontaktowaniu się z uczelnią :)
Oliwkowa-oliwka, dzięki. Będę pisał z prośbą o konkretne wymagania na Film Studies (o ile do mojego studiowania nie zmienią naszej kochanej matury).

http://www2.warwick.ac.uk/study/undergraduate/apply/language/
Czy muszę zrobić wszystkie te certyfikaty? Czy tylko wybrane. Kurczę, strasznie skomplikowane to jest :)
edytowany przez Pulawsky: 10 cze 2011
Nie no, pewnie że nie wszystkie :) Tu masz tylko wyszczególnione, które oni respektują. Na Twój kierunek to trzeba by patrzeć na Faculty of Arts. W Polsce na pewno zrobisz IELTS, który jest popularnym certyfikatem na uczelnie w UK. IELTS musisz zdać na minimum 6.5. Jeśli nie IELTS to możesz zdawać CPE lub CAE albo też TOEFL. Poczytaj o egzaminach, spójrz na przykładowe arkusze i zobacz, która forma najbardziej Ci odpowiada. Egzaminu nie musisz zdawać już, generalnie wyniki z egzaminu możesz przesłać uczelni w wakacje w roku rozpoczęcia studiów.
Dzięki, jesteś wielka w metaforycznym tego słowa znaczeniu :)
Jakby co to jeszcze pisz :)