moje studia w UK

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 31
poprzednia |
Hej :)

Ech, nie wiem od czego zacząć...ekhem, no więc od września studiuję sobie architekturę w Nottingham. I jest naprawdę fajnie...cóż, nie będę się teraz rozpisywać, po prostu chętnie odpowiem na pytania dotyczące studiów, jeżeli jakiekolwiek się pojawią :)

No i podziękowania ogromne dla tego forum, było sporą pomocą przy podejmowaniu decyzji o wyjeździe.

Pozdrawiam

Agata
no witam,
ja rowniez zastanawiam sie nad studiami w anglii. nie wiem jeszcze co. zastanawiam sie and anglistyka ale architektura tez mnie kreci no i angielski mialabym potrenowany przy tej dziedzinie rowniez. moje pytanie dotyczy procedury aplikacyjnej: czy biora pod uwage mature polska (jesli tak to jakie przedmioty trzeba zdac i na ile)? czy nalezy przedstawic certyfikat poswiadczajacy umiejetnosc angielskiego czy organizuja jakies egzaminy sprawdzajace poziom jezyka? ile dni w tyg siedzi sie na zajeciach na dziennych? czy sa jakies dofinansowania? po 3 latach otrzymuje sie tytul odpowiadajacy polskiemu licencjatowi czy tam cos? czy sa egzaminy ze sztuki na architekture i co ogolnie sie robi na takich studiach?

troszke pytan:)
pozdrawiam
[email]
poszukaj w wyszukiwarce. Dowiesz sie ze 'matura' jak najbardziej sie liczy. Wejdz na strone Uni ktore oferuja taki kierunek - tam bedzie wszystko. (podpowiem...architecture + University)
O dofinansowaniiu - to prosze w wyszukiwarce - juz bylo tyle watkow ze az strach.
na Uni of Nottingham było tak z maturą:

matematyka i fizyka- co najmniej 60%
historia sztuki- co najmniej 80%

plus wysłanie swoich prac, mogły to być zdjęcia rusunków.

certyfikat=> IELTS zdany na 6.5, jest dużo wątków na forum na ten temat. Poza tym żadnych egzaminów językowych nie ma.