Który kraj lepszy jeśli chodzi o studia?

Temat przeniesiony do archwium
Chciałam Was zapytać w jakim kraju studia są na wysokim poziomie w kontekście oferowanej wiedzy, jakości, póżniejszym znalezieniu pracy czy wogóle jeśli chodzi o rankingi krajów.
Ja osobiście zastanawiam się nad Anglią lub Niemcami.
Podobno Niemcy są lepsi.
Ciekawią mnie ogólne opinie nietylko z ww krajów.

Pozdr.!!
w Polsce.
Dzieki..ja mam Polski już dość.. :]
Nie zależy mi na wkuwaniu i wiedzy 'ulotnej' ;)
wg mnie Polska (gdy wybor jest pomiedzy Polska a UK)
Cambridge i Oxford nadal sa w pierwszej 10 swiatowego rankingu...polskich tam nie widzialem ;-)
artur-
wiem, ze bycie absolwentem niektorych Uni otwiera bardzo szeroko drzwi do pracy, i dlatego najlepiej jest studiowac na wszystkich Univerkach swiata, zeby wtedy byc na poziomie wystawienia dokladnej opinii, ktory jest lepszy. (ale i tak, kazda opinia bedzie bardzo subjektywna)
Każda wiedza, nawet ta z Oxfordu czy Harvardu jest ulotna. Wszystko zalezy tylko od Ciebie. Jeżeli naprawdę chcesz się czegoś nauczyć to zrobisz to wszędzie.
ja polskimi jestem zdruzgotana bo co mi po tej mojej Admin.,to co oni oferują -wynagrodzenia to nawet przeżyć samemu za tą pensje trudno..
Ja chcę móc być niezależną.
Chciałabym podjąć studia zagraniczne ale musze się sama zdecydować gdzie aby się na to przygotować.
Mam jeszcze czas na decyzje,chce aby była ona przemyslana skrupulatnie a nie od tak sobie bo wszyscy to ja też.
Po studiach angielskich to wiadomo na całym świecie są dobrze odbierane zresztą niemieckie podobno też.
Chcę coś skończyć ale z sensem.
Dziekuje za odp.!
tylko jeszcze jedno wez sobie pod uwage - musisz przeanalizowac i to bardzo dokladnie, ktory kierunek studiow bedzie najwiecej pozyteczny za 3 albo 4 lata.
któy kierunek pożyteczny?? hmm.. troche ciężko wykalkulować.
Czesc,

wiesz co, zajrzyj sobie na www.studiujwdanii.pl
Ja w tym roku jade wlasnie w ramach tego programu do Danii.
Moje 2 kolezanki juz wczesniej tak wyjechaly i studiuja - przekonaly mnie m.in. tym ze w Danii otwiera sie tylko takie kierunki na ktore jest zapotrzebowanie na pracownikow.
Przeyklad praktyczny - 2 dziewczyny juz po studiach pracuja dla jakiejs ogolnoswiatowej firmy PR HR w Chinach, neizle drzwi sie otwieraja.

Poza tym za studia sie nie placi, a w trakcie mozna pracowac i sie samemu utrzymac - to moj plan.
do AniaKowalska- no to bardzo ciekawe.
to coś innego niż 'wszyscy' a raczej większość wybiera.
też kiedyś tam o tym kraju myślałam ale byłam przekonana że to nie ma sensu.
może to i dobry pomysł.
Dzięki!
http://www.arwu.org/rank2008/ARWU2008_A(EN).htm
http://www.arwu.org/rank2008/ARWU2008_TopEuro(EN).htm
http://www.ensmp.fr/Actualites/PR/EMP-ranking.pdf
http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2008/may/29/educationnews
lucky2008 no pomysl jest fajny, nie placisz za studiowanie, wiec wychodzi Cie to o wiele taniej niz inne kraje, gdzie za studia sie placi.
Uczcelnie spoko i dobre, mozliwosci rozwoju nieograniczone :)
Temat przeniesiony do archwium

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie