Zakładanie szkoły językowej Łódź

Temat przeniesiony do archwium.
Dzień dobry,

w ubiegłym roku skończyłam NKJO, a obecnie studiuję na pierwszym roku magisterki. Cały czas chodzi mi po głowie założenie, po zdaniu magisterki, jednoosobowej szkoły językowej (język angielski) w Łodzi. Początkowo rozważałam założenie jej w mojej miejscowości (ok 8 tys. mieszk.), ale jest tutaj już kilka tego typu szkół, więc nie wydaje mi się by miało to w ogóle jakikolwiek sens.

Myślę o kursach (w szkole stacjonarnej w Łodzi) dla małych grup (max. 4-6 osób), ale obawiam się, że w Łodzi jest już, niestety, przesyt jeśli chodzi o szkoły językowe oferujące kursy z języka angielskiego. Czytałam opinie na różnych forach (wypowiedzi sprzed kilku lat), gdzie wiele osób już wtedy mówiło, że w dużych miastach jest ogromna konkurencja i takim małym szkołom (zwłaszcza tym, które nie mają wyrobionej renomy) ciężko jest chociażby zdobyć klientów, nie mówiąc już o utrzymaniu się na rynku. Czy ktoś z Was prowadzi/prowadził może taką szkołę w Łodzi i byłby chętny podzielić się swoimi wrażeniami?

Z tego, co widzę w ''Mapach Google" w samym centrum Łodzi jest jakieś 40 szkół, które w ofercie mają język angielski, więc podejrzewam, że w całym mieście znalazłoby się coś koło 100 tego typu placówek...