Private School of English YES!

Temat przeniesiony do archwium.
Hej!
Otwieram szkołę językową we wrześniu 2004 w Kluczborku.
Jestem nauczycielem jezyka angielskiego od trzech lat, a od dwóch uczę w dwóch szkołach prywatnych. Któregoś pięknego dnia pomyślałam, dlaczego by nie otworzyć własnej???!
Mam do Wszystkich, którzy przeczytają moją wiadomość,i będą mieli coś ciekawego do napisania na temat SZKOŁA JĘZYKOWA prośbę! A mianowicie aby napisali coś mądrego, fajnego i ciekawego!
Np. na temat książek, jakich unikac, jakie sa fajne, cennika lekcji itp...
Pozdrawiam!
Pa pa!
wITAM, TEZ MYSLE O ZAŁOŻENIU SZKOŁY JĘZYKOWEJ !! MÓGŁBYŚ MI PORADZIĆ JAK TO ZROBIŚ?
Zamierzam równiez załozyć szkołę językową. Jak to najlepiej i najszybciej zorganizować.

Jeżeli miałby Pan chwile prosze o poradę?
I załozyłam szkołę
www.lingua,org.pl
Zapraszam!
ah..z zlozeniem szkoły prosta sprawa.wpis w urzedzie miasta i zus urzad skarbowy bank i ..po bólu!!
Ale jaką porade?
gratuluję optymizmu. Założenie szkoły to znacznie więcje niż wizyta w urzędzie i skarbowym.
1. warto by było napisać statut szkoły, w którym się sprecyzuje, jakie szkoła ma cele, kogo i w jaki sposób będzie uczyć, jakie kwalifikacje nauczycieli zapewni
2. warto przeprowadzić nabór dobrych nauczycieli po obejrzeniu ich paru lekcji i weryfikacji kwalifikacji oraz doświadczeń
3. warto przeanalizowac rynek podręczników, napiac autorski program dla każdego planowanego poziomu i wybrać podręcznik, tak aby zapewniał on realizację programu
4.warto wyposażyć swoją szkołe w sprzęt umożliwjający prowadzenie zajęć- ławki, dobre tablice, cd player, odtwarzacz dvd, TV-set. na ścianach warto stworzyć klimat, aby nie była to nora
5. warto samemu być po studiach neofilologiczych, bo każdy metodyk musi czuć, że szef wie o co chodzi. Najlepiej samemu być metodykiem
6.warto przygotowywać starannie każdy swój dzień pracy, omawiać , przynajmniej na początku, każdą lekcję z nauczycielami, aby sprawdzić, czy wpasowywują się w filozofię dobrej szkoły