kursy językowe za granicą

Temat przeniesiony do archwium.
Chce od wrzesnia wyjechac na 6 lub 9 miesieczny na kurs jezykowy (angielski) za granica (wielka brytania/usa/kanada). Czy ktos z was byl na tak dlugim kursie za granica i moglby mi polecic jakas sprawdzona szkole w wymienionych powyzej krajach??
Slyszal ktos o 'Bell Language School' w Nowym Jorku i moglby sie na jej temat cos wypowiedziec?? z gory dziekuje za pomoc. pozdrawiam
Jak jestes studentka to jedz na program stypendialny LLP Erasmus - dostaniesz stypendium, ktore wystarczy ci na oplacenie przelotu i mieszkania. Postudiujesz sobie w UK i wyjdziesz na tym sto razy lepiej niz na kursie za granica.
tyle, ze nie jestem studentka. W maju zdaję mature...
Witam

Zainteresuj sie w takim radzie programem Comenius - moze akurat dziala w twojej szkole? A jak nie to zachec angliste do wziecia udzialu. Jezeli szkola pozyska szkole partnerska (co wcale nie jest trudne) to mozliwe sa wyjazdy finansowane przez UE na kilka tygodni.
Prosze nigdy wiecej nie spamowac naszego forum. I tak zglosilam to do usuniecia.
Forum nie jest miejscem na zadne bezplatne prywatne reklamy. Sa odpowiednie miejsca na to.
ja nie polecam szkoły lisowskiego, byłam w ubiegłym roku w Eastbourn, miał to być kurs 2 tygodniowy intensywny, niestety okazało się że jest to szkoła do której przyjeżdżają osoby na minimum miesiąc. Grupa miała być dla dorosłym a była młodzież 17-20 letnia, w tym osoby którym rząd sponsorował naukę a co za tym idzie nie chciało im się uczyć. Nauczyciele mięli podejście jak do dzieci z podstawówki a zajęcia popołudniowe koszmar, w ciągu 2 godzin nauczyciel potrafił zrobić jedno ćwiczenia, beznadzieja a lekcje popołudniowe kupowałam po to by się więcej nauczyć. Rodzina goszcząca, spędzać miała z nami czas, owszem spędzała ale 5-10 minut dziennie po czym znikała w swoim pokoju. To co obiecała ta Firma nie sprawdziło się w 70%