Witam wszystkich potrzebujących pomocy!
sama miałam wiele problemów z rejestracją i też nie miałam
kogo zapytać o pomoc. :))
1. Aby zarejestrować się poprzez pocztę trzeba mieć biuletyn wraz z formularzem rejstracyjnym. Po formularz wysyła się zaadresowaną kopertę A4 + znaczek na niej (=koperta w kopercie) :))
na adres:
TFLS,
[tel]Warszawa, ul. Boduena 4.
z dopiskiem "biuletyn TOEFL"
Więcej info na stronce:
Ta szkoła językowa odeśle Ci kopertę w ciągu kilku dni.
W formularzu znajduję się druk do wypełnienia wraz z kopertą.
Druczek (jak totolotka) wypełnia się ołówkiem :)) Druki są na
"paper-based" i na "computer based", więc trzeba wybrać ten który Ciebie
interesuje - tam pisze. Polacy uzupełniają: Native Language
Code : 459 ; Country code: 470;
Z listy jeszcze trzeba wybrać ośrodek gdzie chce się zdawać. Ośrodki i
ich kody znajdują się na końcu biuletynu. (biuletyn można sobie
ściągnąć ze stronki TOEFL, ale nie ma tam formularza rejestracyjnego).
2. W banku (ja byłam w PKO SA. (?) ten z żubrzykiem). Czek bankierski
kosztował mnie 10zł +130$, i wystawili mi go na drugi dzień.
Trzeba im powiedzieć, że to opłata za "ETS paper-based TOEFL testing"
i odbiorcą jest:
Educational Testing Service TOEFL
P.O. Box 6152
Princeton NJ
[tel]
USA
3. Czek bankierski, opis do niego (bank wydaje z czekiem) oraz wypełniony
formularz wysyła się na adres na kopercie (ja wysłałam listem
poleconym) do USA (jeśli paper-based) lub Holandii (computer-based).
4. Po 3 tygodniach dostałam "admision ticket" na egzamin, a po
kolejnym tygodniu przykładowe testy (w czarnej kopercie z Niemiec).
5. Na "admision ticket" mam podaną
godzinę egzaminu i miejsce..... wystarczy pokechać z "admission ticket" i zdać :))