praca po studiach

Temat przeniesiony do archwium
Czy jest możliwość studiowania dwóch kierunków jednocześnie? Jeśli tak to, jaką prace mogę dostać po filologi angielskiej i zarządzaniu ?
Zanim zaczniesz studiowac cokolwiek, to zapoznaj sie z rynkiem pracy.
Pisalam juz eczesniej ze chociaz jestem wrozka, to nikt nie jest Ci w stanie powiedziec co bedzie za 3 latai czy testudia beda przydatne. Studiuj tylko dlatego, ze uwielbiasz temat (jez. angi cos tam) a nie dlatego, ze pozniej bedzie latwo o dobrze platna prace. Bo tan nie bedzie.
Na twoim miejscu poszlabym do firm ktore teraz zatrudniaja ludzi i zapytala sie co oni wymagaja.
Moze sa zawody ktore lepiej by Ci sie przydaly w zyciu zeby dostacdobrze platna prace, a studiowac to mozesz pozniej.
Bardzo lubie angielski i chciałabym go studiować. Chodzi o to, że nie chce pracować nauczycielka. Bardziej chciałabym na jakiejś firmie i nie wiem, jakie będę miała możliwości po skończeniu tych studiów.
A w jaki sposob, ty myslisz, ze my to mozemy wiedziec. Chce pracowac w 'jakiejs' firmie....co to znaczy?
Juz raz napisalamale powtorze, bo widze, ze masz trudnosci w rozumieniu jez. polskiego. Idz na wlasnych nogach to tych firm w ktorych chcialabys pracowac i zapytaj sie oto. Zawsze lepiej sie pytac u zrodla a nie obcych ludzi na forum ktorzy mieszkaja na drugim koncu swiata, ktorzy nie wiedza w jakim miescie mieszkasz, gdzie bedziesz studiowala i co chcialabys robic......
Jeżeli ty tego nie wiesz, to nie znaczy, że wszyscy sa tacy durni. Mam prawo do pytania wiec mogę to robić dziesięć razy i nie obchodzi mnie to czy tobie się to spodoba. Jeśli nie to nikt cie tu nie trzyma.
myślę, że można zamknąć wątek.
Temat przeniesiony do archwium

« 

Studia językowe

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia