jak wrażenia po FCE 2009?

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 115
poprzednia |
no i po egzaminie.
napiszcie jak Wam poszło. może wspólnie znajdziemy odpowiedzi na dręczące nas pytania :)
wg mnie reading 1 i 3 część była prosta. gorzej ze środkową.
writing - fajne tematy.
UOE - łatwe parafrazy,i część trzecia, dość ciężka 1. częśc
listening - łatwy, troszkę trudniejsza ostatnia częśc.
moze ktos mi tylko przy okazji napisac, co mialo byc w czytance cz.1, przyciagla swoja uwagę tym że wygladał na bogatego ?
a "this" odnosilo sie do lack of language ?
i dlaczego do niej podszedl?
w 3 czesci czytania pytanie o historie, ale nie pamietam dokladnie o co chodzilo, jaka ma byc odpowiedz? prawie wszyscy dali A (ale tam to odp o tradycji)
w parafrazach moze pamietacie co mialo byc HE wishes he had ? czy jakos inaczej ?
"a "this" odnosilo sie do lack of language ?" Tak
Poszedł bo miał ochotę posłuchać, coś takiego (u mnie odp D to była)
Z pytaniem o tradycję też dałem A
A co do gramatyki to ja napisałem He wishes he has been having. Kolega, który cały czas z testów "A" miał, zrobił "he had been having"
to jeszcze jedno pytanie, która osoba w reading part 3 miała na początku mieszane czy tam zle wrazenie o domu ? w D bylo ze rodzicom sie nie podobalo. a w A z kolej nic nie było wspomniane że brak kranu itp zrobiło na nim jakies zle wrazenie. można by było tylko zakładać ze tak.
sluchajcie,
a jakie mieliscie tematy listow?
Pierwsze mam tak jak Ty tulipek ale potem napisalem He wishes he hah had... No i napisalem oczywiscie ze ziomek chcial podejsc zeby podsluchac ;P
To może ustalimy wspólną wersję tego co pamiętamy? ;P

A) Reading
1. different posture
2. he likes overhearing
3. lack of language
4. self-reliant
5. the man think for a moment

Co tam jeszcze było.... ?

C) Use of English
1. common
2. indifferent
3. notice/ find ? (już nie wiem, co zaznaczyłam)
4. give (a meaning)
5. while
6. practise

1. between
2. then
3. spite
4. (agreement) with
5. every (year)
6. when (the team)
7. and (take on America)
8. has

1. agricultural
2. altering
3. heavily
4. sight
5. entertainments
6. positon ?
7. memorable

1. (didn"t say) anything in the whole (evening)
2. can put you up
3. (do) not like + coś tam, w każdym bądź razie z "ing"
4. wishes he had had
5. close enough to be (seen)

D) Listening

1. feel relifed
2. mechanic
3. experience on the mountains ?
4. surprising

1. D/ C
2. A
3. D/C
4. B
5 .... nie pamiętam jakie to były litery, w każdym bądź razie odpadało zdanie z "lifelong interest".

1. inspiration from magazines
2. keep on writing
3. a co było z tymi zegarkami? ja dałam C, że używa ich jako natchnienia do swych powieści?
4. she is sure that directors will do theri work fine


Tyleeeee pamiętam a teraz czekam na innych:):):):)
witam... też zdawałam dzisiaj... napiszę co pamiętam, ale odpowiedzi nie zawsze bo gadałam już z taką ilością ludzi, że już pewna nie jestem, które odpowiedzi są moje. Więc...
Reading:
Tekst 1.
1. czym zwrócił swoją uwagę
2. coś było o grupie, która zbierała fundusze i jak pociąg podjechał to coś zrobił????
3. co pomyślał o czytelniku - tu zaznaczyłam: ...easy persuading czy cóś...

w drugim readingu kolejności nie pamiętam, ale nie użyłam literki z tym, że sobie robi przerwę... E to chyba było

trzeci reading najłatwiejszy, ale też niemożliwy do ogarnięcia

Writing -> prościzna jakich mało

UoE

2. wydaje mi się , że gdzieś miałam it, to.. reszta podobnie

3.

4. warned them... nie pamiętam not (touching)

(the medicine)can be found in every (pharmacy)

Listening

Z kolei z literkami nie pasowało mi, że na wyspie czujesz się samotny

Reszty mimo usilnego myślenia nie pamiętam. Uzupełni ktoś?
>4. (agreement) with 2. altering
see na pewno jako sight i rzeczywiście z tym agreement mam between bo to było kontekście między dwoma pomysłodawcami tego turnieju golfowego. Pamiętasz może jeszcze jakieś odp?
Witam, przychylam się do wspólnego dojścia do poprawnych odpowiedzi:)
UoE
część 1: niestety nie pamiętam co do czego tylko literki
A (common)
D
C
C
A
A
B
A
C
B
D
C
PART 2
are
what
than
them
each
(agreement)with
(in)spite (of)
(From)since (on)?
when
and
that
coś tam jeszcze jednego
Part 3.
The medicine CAN BE FOUND IN EVERY pharmacy
She did not say ANYTHING IN THE WHOLE evening
Chips WERE TOO SALTY FOR ME to eat
...then I PUT YOU UP FOR the night
HE WISHES HE HAD driving lessons...
She WARNED THEM ABOUT (NOT)? TOUCHING the hot...
The mountain was NOT NEAR ENOUGH TO BE seen clearly
I do NOT FEEL LIKE GOING to the beach

Part 4.
entertainment
sight
commercial
memorable (experience)
heavily
agricultural
peaceful
unaltered
variety
protection

Czy ktoś ma coś podobnie?
A ktoś może pisał test F z listenigu?
Ja pisałam wersję F, a jakieś konkretne pytania? Najgorsze było pytanie pierwsze jego trzeciej części, bo wszystko pasowało jak dla mnie a już w szczególności B i C.

Czy ktoś moze mi napisać czy moja zbyt długa wypowiedź (o jakieś 30-40 słów około) w parcie 2 writingu może spowodować że nie zdam?
Witam Czy nie powinno być WARNED THEM AGAINST TOUCHING ?
Może to bez różnicy to sorki że pytam:))
tez mialam wersje F=)
ja tez napisałam warned against...ale nie mam pojęcia czy dobrze=)

jesli chodzi o listening to material o surferce byl dla mnie najgorszy. pamietacie moze co robila dziewczyna z tego filmu o kobietach surferkach bodajze 4 pyt i przedostatnie dotyczace zmian w pzryszlosci dla surfurek??
>Part 3.
>The medicine CAN BE FOUND IN EVERY pharmacy......... tak samo
>She did not say ANYTHING IN THE WHOLE evening........tu mam during the whole
>Chips WERE TOO SALTY FOR ME to eat............tak samo
>...then I PUT YOU UP FOR the night.........tak samo
>HE WISHES HE HAD driving lessons.............. tu mam he wishes he had had....
>She WARNED THEM ABOUT (NOT)? TOUCHING the hot... tu mam warned them against
>The mountain was NOT NEAR ENOUGH TO BE seen clearly...... tu mam cos inaczej, ale nie pamietam juz
>I do NOT FEEL LIKE GOING to the beach.........tu mam tak samo
To mam tak samo:
>Part 4.
>entertainment
>sight
>commercial
>memorable (experience)
>heavily
>agricultural
>peaceful
>unaltered
>variety
>protection

Ja miałem listning zestaw F
z 2 czesci pamietam:
- on friday
- late May
- teacher
- deep pink
- 15 000 funtow
- oranges and bananas
- baskets
- dried
- courses

piszcie jak cos wiecej pamietacie
a nie będzie odpowiedzi w necie? takich oficjalnych?
W listeningu
w part II miałam też:
on Fridays
zamiast late May wrzuciłem summer bo nie wychwyciłem
teacher
deep pink
max. Ł15000
oranges and bananas
baskets
chyba zamiast courses miałem Book bo ona coś mówiła o pisaniu książki o florestyce czy jak to układanie kwiatów się nazywa...

Pamiętacie literki z pięciu speakerów?
kurde rozpisałam na maksa wszystkie swoje odpowiedzi co pamiętam i mi strona wygasła ;| nie chce mi sie drugi raz.

wyniki będą 31 lipca w necie, jest napisane na tej kartce.
niestety nie będzie nigdzie odpowiedzi:(((
Jesteśmy zdani tylko na siebie i na literkę jaką otrzymamy z całości z BC
no wyniki, a mi chodzi o odpowiedzi do zadań
aha, no to troche niefajnie...
a pamięta ktoś odpowiedzi z reading części 1 i 2 ??
Part 1.(może połowa jest trafiona)
1C
2D
3B
4B
5A
6A
7D
8C
Part 2 (wątpię aby były poprawne)
9D
10G
11H
12B
13A
14F
w pierwszej czesci:
1 jej postawa
kolejne cos tam self-reliant
kolejne ze chcial przetłumaczyc
kolejne ze cos tam nieświadomie
kolejne ze faceta da sie latwo przekonac
kolejne ze tych youth get rid of
kolejne ze zastanowil sie i dopiero sie przesiadl
w drugiej czesci nie uzyłam paragrafu B, a w pierwszym mialam chyba g...
Sprobujmy poskladac teraz do kupy READING:

cz 1.
1.Skad ten gosciu wiedział, że ona nie jest z tąd?
-her posture
2.dlaczego do niej podszedl?
-likes overhearing
3.To z tym 'this' do czego sie odnosi?
-ja zaznaczylam difficulty, ale podobno prawidlowa jest lack of language
4.
5.co zauwazyl o tej lasce, jak wsiadla do pociagu?
-self-reliant
6.po co było uzyte to słowo 'shock/show off' (zapomnialam co to za slowo;p)
-get rid of the youth
7.co o nim pomyslal o tym gosciu czytajacym gazete?
-easy persuade
8. jak zareagował nato, ze tamten poprosil go zeby sie rpzesiadł?
-a little notice (?)


i jednego pytania tez nei pameitam
to własnie coś takiego było w tych odpowiedziach... przynajmniej pierwsze cztery na pewno tak samo...
to jeszcze jedno pytanie to bylo coś ze on jest bogaty cos ze affluence
listening F
cz1
help with maths
think of others passangers
o tych dzieciach, o opiece nie wiedzialam, disappointed?

aaaaaj zapomnialam tych pytan
a jak sie mowi? luxury of language? richness of language? to bylo w dziurawcu sterwanym
richness
Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 115
poprzednia |

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie