CZY WASI NAUCZYCIELE DOBRZE WAS UCZĄ ANGIELSKIEGO?

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 70
poprzednia |
Pragnę poznać waszą opinię na temat zwiazany z nauka języka anielskiego w waszych szkołach. Czy jesteście zadowoleni z tego jak uczą was nauczyciele. Jeśli mozecie wypowiedzieć się na ten temat napiszcie na mojego maila [email] bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję.

P.S. mozecie też zaproponować co mogą robić nauczyciele na lekcjach aby byly one bardziej skuteczne i fajniejsze
moim zadanim w szkolach ucza nas nie zbyt dobrze poniewaz kaza nam sie uczyc tekstów na pamiec z ktorych nie znamy wogole slowek po polsku. mamy wtedy bardzo ubogie slownictwo. moim zdaniem powinni nas uczyc tak abysmy mogli kiedys z kims sie porozumiec. powinni uczyc nas jak budowac zdania powini podawac znaczenie slówek po polsku. to chyba wszystko moim zdaniem . pozdrawiam papa
Sama jestem nauczycielką i mimo że staję na głowie wiem, że ktoś zawsze będzie niezadowolony...Naprawdę mi zależy na tym, żeby uczniowie się czegoś nauczyli, ale przy możliwościach, jakie daje mi szkoła (klasy nie są dzielone, czyli ok.30 osób na lekcji) jest to praktycznie nierealne. Odczuwam naprawdę wielką satysfakcję, kiedy widzę, że ktoś się czegoś ode mnie nauczył, ale niestety w większości wypadków moje starania napotykają na całkowitą obojętność uczniów, którzy myślą tylko o tym, jak tu zrobić, żeby sie nie narobić... Zresztą moja wina już też zaczyna w tym być, ponieważ widze zewszystkim, z dyrektorką włącznie, zwisa co umieją, a liczy się tylko, żeby oceny w dzienniku były ładne i sprawiały dobre wrażenie podczas konkursów szkół o najwyższym poziomie. Ostatnio dyrektorka oświadczyła mi, że oceny z angielskiego są za słabe i mam jak najszbciej coś z tym zrobić, aż mnie zatkało, przecież to nie są moje oceny, tylko ich! Dużo by tak jeszcze można pisać, ale przyznać trzeba jedno, poziom angielskiego w większości szkół, zwłaszcza w podstawówkach i gimnazjach (a tam właśnie uczę) jest żenujący i to z wi