Anglistyka-z czym to sie je??

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 36
poprzednia |
Witam.W tym roku zdaje mature,a pozniej wybieram sie na anglistyke.Chcialabym sie zaczac przygotowywac bardziej na serio,ale totalnie nie wiem z czego.Jaki jest zakres materialu gramatycznego?A slownictwo?Na co zwrocic szczegolna uwage?Bede wdzieczna za wszelka pomoc.Z gory dziekuje.
Ja też wybieram się na anglistykę, a uczę się wszystkiego czego mogę. Bardzo ważne są testy i historia krajów anglojęzycznych. Co do zakresu to na każdym uniwerku jest inaczej, inny poziom, ale ogólnie wysoki.
Aśka
Helou. Cóż jestem szczęśliwym studentem II semestru Anglistyki ;-) Nie chciałbym tutaj uprawiać jakiejś pseudoreklamy ale zaopatrzcie się w 100 testów autorstwa Henryka Krzyżanowskiego (taka żółta książka ok.200 stron). Jest naprawde niezła jeśli chodzi o późniejsze egzaminy wstępne. Pozdry :-)
mozesz zostawic swojego mejla - chcialbym dowiedziec sie od ciebie kilku rzeczy...
mozesz zostawic swojego mejla ? - chcialbym dowiedziec sie od ciebie kilku rzeczy...
Mam ta ksiazke.Faktycznie-jest swietna.Ale czy tylko ona wystarczy?
to pytanie zadałaś sto lat temu, ale może jeszcze przeczytasz...
Studiuję na drugim roku anglistyki.
Nie zauważyłam, żeby historia krajów angielskojęzycznych była taka ważna, prawdę mówiąc do dzisiaj jej nie znam... :)))
Z gramatyki polecam autora: M.Vince , oczywiście nie na poziomie FCE, tylko advanced, wszyscy zajmujący sie tym wykladowcy w naszej uczelni twierdzą zgodnie, że to jedna z najlepszych pozycji z tego zakresu, dobry ich zdaniem jest też Grammarway 4
Ze słownictwa wspaniała książka do samodzielnej nauki: English Vocabulary In Use, wydana przez Cambridge, najlepsza część Advanced, lub Upper-Intermediate, ostrzegam, że wersja Upper-Intermediate jest juz dosc trudna. Powodzenia...