10.9.8.7.6.5.4.3.2.1... UWAGA sesja UAM 2006!!!

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 93
poprzednia |
UWAGA!!!
-> Już za 10 dni rozpoczyna się sesja egzaminacyjna UAM...
-> Na pierwszy ogień PNJA writing...

Proponuję aby w tym wątku chętni umieszczali sesyjny 'record'
wzbogacony o odczucia przed i po egzaminowe...

Pozdrawiam i życzę powodzenia nie tylko 16.06 ale podczas wszystkich egzaminów!
wspolczuje wam
hej,
ja studiuję w nkjo i już mam za sobą 3 egzaminy, jeszcze 7 przede mną:/
ogólnie jakoś sobie daję radę i przeżywam, chociaż wydawało się, że będzie dużo ciężej, ale jak ciężko by nie było, to student jest w stanie wszystko znieść;)
pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia:)
Tak bardzo wspolczuje Wam tej sesji. Writing, Reading, Speaking... Jak Wy to wszystko zniesiecie?? Co tam egzamin z analizy matematycznej, rachunku prawdopodobienstwa albo programowania...
Och, jakie to polskie!!nie ma to jak przechwalac sie w tym, kto ma gorzej. Wspolczuje takiego nastawienia i zycze powodzenia wszystkim na egzaminach!!!
pzdr.
znowu to demonizowanie UAMu, tak jakby tylko tam sesja była trudna
a tak z ciekawości: jaką komisję macie na ustnym?
komisja na ustnym PNJA to powtórka sprzed roku ale nie wiem dokładnie kto jest...
hej Fuki :)

Na poczatek taka ogolna uwaga! To podobno temat dla studentow cierpietniczego ułomu, komus sie nie podoba to wracac do rachunkowosci, matematyki i innych spraw, nie czepiac sie i umozliwic prowadzenie rozmowy!

komisja ta co w zeszlym roku? no prosze... :D To w takim razie Wysocka, Wight i jeszcze 2 kolesi. Powtorzcie zwroty typu: could u repeat, please?, albo sorry, i don't understand the question :D taka natura Eda :D
Ale ogolnie juz i tak wysłuchaliscie o nich tyle złego ze szkoda tu pisac. Chociaz chetnie poczytam jak to I rok sobie radzi z pierwsza zyciowa przeprawa sesyjna przed taka komisja :D Mi moja zapadła w pamiec ...

pozdroofka i pomyslnosci!
>Ale ogolnie juz i tak wysłuchaliscie o nich tyle złego ze szkoda tu
>pisac