porównanie wyników

Temat przeniesiony do archwium.
61-90 z 114
are
a ja spisywalam odp na chusteczke... i zostala mi zabrana;// wstretna baba... (pozdrawiam)
A jak to jest z listening'iem?? Czy juz ktokolwiek mial listening czy wszyscy maja w tym samym czasie?? Bo ja ma we wtorek. Czy mozecie mi cos na ten temat powiedziec? Czy wszyscy w Polsce maja te same terminy? Jesli nie -to co bylo na takim listeningu??pozdr.
Czy uznaja mi reading jesli napisalam na ponad 200 slow?????
mam wszystko identycznie jak ty w reading part3.
Nie uznaja jak liczą słowa masz wyraźnie napisane pomiędzy 120-180 słow
a z tym gosciem co mu mial dac prace zrobiliscie ze suggested that ? czy informed ? jakos mi do that suggested pasowalo :Pa w kangurach pod koniec mam which , nikt tak nie ma ? :(
on poinformował o pracy że może zacząć w.. a nie zasugerował, jak w koncu job czy work
ja mam informed, moim zdaniem tam chodzilo o to ze go poinformowal iż zaczyna od jutra,czy tam przyszlego tygodnia, kiz z tym, ja mam INFORMED
ja to jestem cholernie zadowlona z 2 czesci readingu, dość że łatwe, to nmormalnie wszystko rozumialam i szybko mi poszla, a balam sie troche tej czesci, bo niecieakwie ja mialam jak robilam testy, a teraz jak widze wasze odp. to mogę mieć 7 lub nawet 8 na 8 Fajnie :P szkoda ze ze wszytskiego innego mi tak nie poszlo :/
Zgadzam sie od poczatku do konca - tak samo i oczywiscie czas ciagly. I EVER since. POZDRAWIAM :D
kangury byly najgorsze ju z w pierwszy mnie wiedzialam co dac wiec wpisalam byle co
moje odp:
1 b d c c b a c c d a ... c a c(A) b mozliwe ze cos zubilam tam
2
should every on at of include :P as even according result when how what if by
naprawde bylo to trudne
3 nie przepisalsam calego ale mam źłe chyba z tym lie
bo napisalam must have told a lie i nie wiem jak z czyms tam jeszcze :P
w 4
themselves more for back V V for V get so them .(nie moge rozczytać ).. type all means
ui 5 mi xle poszło - koncowka
purely difficulties risky uncomp.. dalej nie spialama alke nie wiem czy mam dobrze ingrease- bo nie pamietam co napisalm z tym aware to napisalam awereness , skreslilam i napisalam awarnings :P
i z destroy nie wiem co
is expected to be moved tez na to zmieniłam, mam nadzieje ze dobrze
suggested that

bo informed about/of
sprawdziłam INFORMED SB THAT a w tekscie bylo ze him czy od razu that?
sprawdziłam INFORMED SB THAT a w tekscie bylo ze him czy od razu that?
Było he informed me that I start the next day
czyli dobrze mam:)
Przykro mi ale tam bylo "he ... me to start ..." czyli pasuja sugest i offer ale sugest nie pasuje w kontekscie (no bo jak szef sugeruje mi zebym zaczal od hutra(?)).
na 1[tel]% było he... me that I start... moim zdaniem musi być informed
a poza tym po suggest musi być forma ing lub that sb SHOULD
a wlasnie ze nie , bo bylo puste a za tym od razu that , nie bylo osoby , dlatego wlasnie mi to suggested pasowalo , aczkolwiek wiem ze w kontekscie glupio,k ale nie pasowalo mi ze informed that
ja tez mam jak ty

bo informed of/about

a faktycznie głupio w kontekscie to wygląda, moze tłumaczymy to zbyt dosłownie
ja wpisałem "due to legend" ... nie wiem czy dobrze =D
tez mam awareness i ever since:) a z new life mam form:/ nie wiem czy jest cos takiego:D a ile macie poprawnych w error correction?
ja mam set a task
ja mam investigations:D queries i questions wydaje mi sie ze nie bedzie jak juz to to czwarte co nie pamietam co to było ale ogólnie 1 zad z usa było najgorsze:/
chyba jednak job:( oni sami nie trzymają sie swoich reguł językowych:D
no chyba masz dobrze z tym ze był głodny bo ravenously tzn wygłodniale wg mojego słownika:D ja dałam ze mu nie smakowało bo tam wczesniej pisało ze mu kasy starczyło niestety tylko na cos tam i costam a to takie nie było smaczne wg mnie:D zawaliłam...
było ......... that
było .... that dlatego informed ni pasuje :P
w writingu mozesz miec 112% ze 180... czyli jak przekroczysz o 30 slow to nic nie bedzie ale jak wiecej to niestety leca punkciki... tak mowil nam lektor... i podobno nie liczą slow tylko tak naoko... takie jest moje zdanko
Temat przeniesiony do archwium.
61-90 z 114

« 

Szkoły językowe

 »

FCE - sesja letnia 2005